ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پیمانکاران بومی اولویت نخست در اجرای طرح‌های شهرداری آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش شامگاه چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در آبپخش گفت:‌ شورای اسلامی شهر آبپخش خدمت صادقانه به شهروندان را اصل کار خود قرار داده و با تمام وجود برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و جلب رضایت ایشان تلاش می‌کند.
مصطفی رضایی اظهار داشت: اجرای پروژه‌های عمرانی یکی از مهم‌ترین وظایف و اولویت‌های کاری مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش به منظور پیشرفت و توسعه عمرانی شهر آبپخش است و در سال‌های اخیر از هیچ اقدامی برای تحقق مطلوب‌تر این هدف استراتژیک دریغ نکرده‌ایم.
رضایی عنوان داشت: واگذاری پرژوه‌های عمرانی بر اساس قوانین خاص و با برگزاری مناقصه‌های اجرای طرح می‌باشد و برندگان مناقصه به عنوان مجریان طرح برگزیده می‌شوند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش خاطرنشان کرد: بومی‌گزینی پیمانکاران در واگذاری پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی شهر یکی از خواسته‌های اعضای شورای اسلامی شهر آبپخش برای حمایت از نیروهای متخصص بومی و ایجاد اشتغال برای شهروندان آبپخش است که اجرای این هدف را دچار مشکلاتی می‌سازد.
رضایی با اشاره به شرایط خاص واگذاری پروژه‌ها و طرح‌های عمرانی به پیمانکاران اذعان داشت: در صورت دارابودن برخی شرایط خاص امکان واگذاری پروژه‌ها به پیمانکاران وجود دارد و برخی از پروژه‌های استعلام بهایی که واگذاری آن بر عهده شهرداری است را به پیمانکاران بومی شهر آبپخش پیشنهاد داده‌ایم ولی از اجرای این طرح‌ها امتناع ورزیده‌اند.
وی ادامه داد: انباشت نخاله‌ها و مصالح ساختمانی یکی از عواملی است که باعث زشتی چهره شهر می‌شود و از شهروندان فهیم آبپخشی انتظار داریم پس از تمام ساخت‌وسازهای خود نخاله‌ها و پسماندهای ساختمانی را به درون منزل یا محل‌های دفن پسماندهای ساختمانی منتقل کنند.
این مسئول ابراز داشت: رها سازی احشام در سطح شهر باعث لطمه به فضای سبز و مزارع و باغات کشاورزی شهروندان می‌شود و لطماتی بر زیبایی چهره شهر می‌زند که از شهروندان آبپخشی انتظار داریم با تبلیغ در راستای رفع این معضل بزرگ شهرداری و شورای اسلامی را در راستای زیباسازی چهره شهر یاری رسانند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش بیان داشت: با تلاش‌های شهرداری و شورای اسلامی شهر آبپخش مکانی فی‌مابین میدان شهرداری و پارک خضراء برای دست‌فروشان شهر آبپخش آماده‌ کرده‌ایم و برای بهبود و زیبا‌سازی و نظم در چهره شهر، دست‌فروشان را به آن مکان منتقل می‌کنیم.
رضایی اذعان داشت: از شهروندان آبپخشی می‌خواهیم با شورای اسلامی شهر آبپخش در تعامل باشند و نظرات خود را برای بهبود وضعیت شهر به اطلاع ما برسانند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد