ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

170 شعبه اخذ رای در دشتستان برای انتخابات مجلس

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، معاون سیاسی اجتماعی شهرستان دشتستان ظهر امروز در جلسه ستاد انتخابات شهرستان دشتستان گفت: برگزاری انتخاباتی سالم توام با جلب اعتماد عمومی و عمل به قانون در امر انتخابات برای مجریان و دست‌اندرکاران انتخابات از جایگاه و اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
بخشعلی دهقائدی اظهار داشت: برگزاری انتخابات امسال یک کار بزرگ و حماسی و سرنوشت‌ساز است و در اجرای این حماسه بزرگ همه دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دولتی باید تلاش و کوشش وافری داشته باشند تا این اقدام بزرگ به بهترین نحو انجام گیرد.
معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی و رسانه‌های وابسته به آنها سعی در کم‌رنگ نشان دادن این انتخابات دارند ولی با حول و قوه الهی و استعانت از فرامین مقام معظم رهبری ملت ایران اسلامی همیشه و در همه حال و  با حضور حداکثری خود در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی موجبات یاس و ناامیدی در دشمنان شده‌اند.
دهقایدی افزود: یک حوزه اصلی و 5 حوزه فرعی در بخش‌های شش‌گانه دشتستان با بیش از 170 شعبه اخذ رای کار اخذ رای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخاباتی شهرستان دشتستان را برعهده دارند.
وی انتخاب نمایندگانی سالم و پایبندی به ارزش‌های انقلاب و شهدا و امام و ولایت و حامی مردم را  از مهم‌ترین شاخص‌های یک نماینده اصلح در عمران و آبادانی کشور و مملکت خواند.
دهقایدی از اعضای کمیته‌های ستاد انتخابات شهرستان خواست که با تمام توان و نیرو و با دقت در انجام وظایف محوله در امر انتخابات تلاش کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی بانشاط و پرشور با حضور گسترده مردم در صحنه باشیم.
در این جلسه حکم اعضای کمیته‌های نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان دشتستان از سوی غلامحسین خسروی فرماندار دشتستان و رئیس ستاد انتخابات حوزه دشتستان ابلاغ شد.
طی این حکم مسئول کمیته‌های پشتیبانی و حمل و نقل و اطلاع‌رسانی و فن‌آوری، حقوقی، سیاسی و امنیتی و انتظامی و تحلیل و بررسی و مسئول دفتر ستاد انتخابات و مالی و امور اجرایی معرفی شدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد