ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برگزاری همایش بصیرت‌افزایی بانوان در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش پنجشنبه شب در نشست کمیته بانوان بخشداری آبپخش گفت: 9 دی‌ماه حماسه‌ای بزرگ در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی ایران است و تمامی اقشار و آحاد جامعه باید در بزرگداشت این روز تاریخی حضور فعال و مستمر داشته‌ باشند.
فاطمه جهان‌افروز اظهار داشت: پیوند دادن 9 دی ماه با عاشورا، بصیرت و آگاهی، حضور در صحنه مردم و دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب بخش مهم و ماندگار این حماسه است که باید در مجموعه برنامه‌های سالگرد این روز به تمام ابعاد آن توجه شود.
جهان‌افروز خاطرنشان کرد: نقش موثر عاشورا در رقم خوردن حماسه 9 دی ماه باید مورد توجه قرار گیرد، زیرا مردم در این روز با بهره‌گیری از فرهنگ عاشورا، عاشورایی دیگر را خلق کردند.
مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش با اشاره به نامگذاری 9 دی تا 19 دی به نام دهه بصیرت عنوان کرد: در مقطع حساس کنونی که منافقین کوردل و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با تمام توان در راستای مقابله با اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند با بصیرت‌افزایی در جامعه فتنه‌ها و توطئه‌های آنها را خنثی کنیم.
جهان‌افروز بیان داشت: حماسه 9 دی تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت و تجلی ولایت‌پذیری ملت ایران بود و باید برنامه‌ریزی لازم و راهبردی برای بزرگداشت هرچه بهتر این دهه و این روز تلاش کنیم.
وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های واقعه 9 دی‌ماه 88 حضور گسترده مردم در صحنه برای نشان دادن اعتقاد و پایداری و وفاداری به انقلاب با تبعیت از ولایت و مقام معظم رهبری بود.
این مسئول خاطرنشان کرد: فتنه‌گران ادامه دهندگان راه یزیدیان و طرفداران باطل هستند و افرادی که در حماسه باشکوه 9 دی‌ماه شرکت کردند، در صف حسینیان و فعالان راه علویان قرار دارند و طرفدار حق و حقیقت هستند.
مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش گفت: کمیته بانوان بخشداری آبپخش در نشست‌های تخصصی برنامه‌های متنوعی برای حماسه 9 دی و دهه بصیرت اندیشیده و فعالیت‌های فرهنگی رکن اساسی تمامی این فعالیت‌هاست.
جهان‌افروز اذعان داشت: برگزاری همایش بصیرت‌افزایی بانوان، تهیه تراکت، بروشور، شرکت فعال در نماز جمعه 9 دی‌ماه تنها بخشی از فعالیت‌های کمیته بانوان بخش آبپخش در بزرگداشت حماسه 9 دی‌ماه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد