ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اجرای برنامه‌های فرهنگی در ترویج فرهنگ زکات ضروری است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

مسئول ستاد احیای زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آب‌پخش صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آب‌پخش با اشاره به اهمیت امر زکات اظهار داشت: زکات یکی از واجبات الهی است که شاهد کمرنگ شدن آن در جامعه بودیم و با پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی همواره گام‌های ارزنده‌ای در راستای گسترش فرهنگ زکات برداشته شده است.
سید حمید موسوی تصریح کرد: پرداخت زکات در سال‌های اخیر در بخش آب‌پخش سیری صعودی داشته و در سال‌های اخیر ستاد احیای زکات بخش آب‌پخش همیشه در رسته ستاد‌های برتر استان بوشهر قرار داشته است.
موسوی بیان کرد: در نخستین سال از فعالیت ستاد احیای زکات در بخش آب‌پخش شاهد جمع‌آوری مبلغی کمتر از 10 میلیون ریال بوده‌ایم ولی با افزایش سالانه میزان جمع‌آوری زکات در سال جاری شاهد جمع‌آوری 110 میلیون تومان زکات پرداختی بوده‌ایم و امید داریم با فروش محصولات خرمای کشاورزان شاهد افزایش مضاعف این میزان در سال جاری باشیم.
وی به رویکرد فعالیت‌های فرهنگی ستاد احیای زکات بخش آب‌پخش تاکید کرد و افزود: ستاد احیای زکات بخش آب‌پخش برای گسترش فرهنگ زکات فعالیت‌های فرهنگی را یکی از اولویت‌های کاری خود قرار داده است و نقاشی‌های دیواری در سطح شهر و بخش، توزیع ساعت، جامهری و ... در مساجد بخش تنها بخشی از اقدامات فرهنگی ستاد احیای زکات بخش آب‌پخش است.
این مسئول اذعان کرد: خبرنگاران رسانه‌های دیجیتال و مکتوب مستقر در بخش آب‌پخش با پوشش خبری فعالیت‌های ستاد احیای زکات نقش مهمی در گسترش این سنت حسنه الهی ایفا می‌کنند و از ثواب اخروی بالایی بهره‌مند می‌شوند.
مسئول ستاد احیای زکات کمیته امداد امام خمینی (ره) آب‌پخش با اشاره به برگزاری همایش سراسری زکات که 21 دی ‌ماه در بوشهر برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط ستاد احیای زکات کمیته امداد امام خمینی‌ (ره) بخش آب‌پخش شاهد حضور جمعی از اعضای ستاد احیای زکات بخش آب‌پخش در این همایش خواهیم بود.
موسوی بیان کرد: آب‌پخش از دیرباز به دیار دارالمومنین معروف بوده و مردم این بخش با پرداخت زکات علاوه بر ثواب بالای اخروی در آبادانی بخش نیز گام‌های بلندی برداشته‌اند.
وی در همین راستا افزود: در سال گذشته شاهد اجرای هشت پروژه عمرانی با اعتبار 540 میلیون ریال در بخش آب‌پخش بوده‌ایم که تاثیری مهم در توسعه و آبادانی این بخش داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد