ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جمع‌آوری 12 میلیارد ریال زکات در استان بوشهر

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، استاندار بوشهر از جمع‌آوری 12 میلیارد ریال زکات در استان خبر داد.
محمدحسین جهانبخش ظهر چهارشنبه در دومین همایش استانی زکات در بوشهر اظهار داشت: انقلاب اسلامی در واقع تحفه و هدیه‌ای الهی به ملت مسلمان ایران بود و امروز شاهد موفقیت و سربلندی نظام اسلامی در تمام ابعاد هستیم.
وی به نقش کمیته امداد در موفقیت نظام اشاره کرد و افزود: کمیته امداد در واقع از یادگارهای مهم امام راحل است که برای حمایت از اقشار محروم و مستضعف تاسیس شده و روز به روز نیز موفق‌تر بوده است.
استاندار بوشهر بیان کرد: خدمت در کمیته امداد نشانگر خلوص و ایمان بالای کارکنان این نهاد مقدس است و در واقع خدمت به بندگان خدا اجری زیاد دارد.
جهانبخش با اشاره به رشد چشمگیر جمع‌آوری زکات در بوشهر گفت: در سال 84 در استان بوشهر فقط 50 میلیون ریال زکات جمع‌آوری شد و در سال 89 شاهد جمع‌آوری بیش از 10 میلیارد ریال زکات بودیم.
وی از جمع‌آوری 12 میلیارد ریال زکات در استان بوشهر خبر داد و افزود: در سال جاری پیش‌بینی می‌کنیم بیش از 12 میلیارد ریال زکات در این استان جمع‌آوری شود.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) بوشهر نیز در این آیین اظهار داشت: زکات به عنوان یکی از شبکه‌های عظیم حمایتی در استان شناخته می‌شود و در عمران و آبادانی روستاها بسیار تاثیرگذار بوده است.
فرید محبی افزود: استاندار بوشهر در تخصیص اعتبارات معادل زکات تلاش زیادی داشته‌اند که تاثیر زیادی در موفقیت ستاد زکات استان به وجود آمده است.
وی با بیان اینکه در 9 ماه امسال هفت میلیارد ریال زکات جمع‌آوری شده، گفت: تا انتهای امسال شاهد رشد چشمگیری در زکات خواهیم بود که به فضل خدا در عمران و آبادانی و کمک به فقرا هزینه می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد