ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اجرای 5700 پروژه عمرانی از محل زکات در کشور

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، دبیر ستاد زکات کشور از اجرای پنج هزار و 700 پروژه عمرانی از محل زکات در کشور طی هفت سال اخیر خبر داد.
حسین نبی‌لو ظهر چهارشنبه در دومین همایش استانی زکات در مجتمع 9 دی در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در پرداخت زکات با توجه به ظرفیت موجود پیشرفت بسیار خوبی داشته و انتظار داریم این روند تداوم داشته باشد.
وی افزود: انجام کار تشکیلاتی در زمینه زکات یکی از اموری است که استان بوشهر را ممتاز کرده است و علما نیز تاکید زیادی بر انجام کار تشکیلاتی در زمینه زکات دارند.
دبیر ستاد زکات کشور بیان کرد: از هفت سال گذشته تاکنون، کمیته امداد مسئول جمع‌آوری زکات بوده و در این سالها بیش از299 میلیارد تومان زکات جمع‌آوری شده و مقدار زیادی هم جمع‌آوری مردمی داشته‌ایم.
نبی‌لو بیان کرد: درچهار سال گذشته تمام هزینه‌های اجرایی و هزینه‌های برگزاری همایشها و سایر هزینه‌های ستاد زکات از محل اعتبارات کمیته امداد تامین شده است.
وی افزود: طی هفت سال گذشته بیش از پنج هزار و 700 طرح بزرگ عمرانی در راستای محرومیت‌زدایی از محل جمع‌آوری زکات در سراسر کشور اجرایی و عملیاتی شده است.
نبی‌لو اذعان داشت: در 9 ماه امسال 570 میلیارد ریال زکات در کشور جمع‌آوری شده و بر اساس برآوردهای انجام گرفته تا انتهای امسال بیش از 100 میلیارد تومان زکات در کشور جمع‌آوری می‌شود.
دبیر ستاد زکات کشور گفت: پیش‌بینی می‌کنیم تا انتهای سال جاری یک هزار و 400 طرح بزرگ عمرانی از محل زکات در کشور اجرایی شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد