ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جنبه وحدت ‌بخش زکات مورد توجه قرار گیرد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، سرپرست کمیته امداد کشور گفت: جنبه وحدت‌بخشی زکات باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.
به گزارش خبرنگار مهر، حسین انواری ظهر چهارشنبه در دومین همایش استانی زکات در مجتمع فرهنگی 9 دی در بوشهربا تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: بزرگداشت ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان امری مهم است و اجر معنوی والایی دارد.
وی در ادامه با اشاره به موفقیتهای نظام مقدس اسلامی افزود: نظریه حضرت امام خمینی(ره) در تمام کشورهای اسلامی در حال گسترش است و بیداری اسلامی امروز نشات گرفته از این انقلاب است.
سرپرست کمیته امداد کشور با اشاره به تلاش دشمنان برای ضربه به نظام اسلامی بیان کرد: دشمنان برای تضعیف معنویت و ارزشها فعالیت می‌کنند و همه وظیفه داریم برای ناکام کردن دشمنان در راستای حفظ و گسترش ارزشها اهتمام ورزیم.
انواری در ادامه به اهمیت زکات اشاره کرد و یادآور شد: یکی از جنبه‌های مهم زکات عمران و آبادانی و همچنین رفع فقر است.
وی اضافه کرد: یکی از جنبه‌های دیگر زکات که کمتر مورد توجه قرار گرفته جنبه وحدت‌بخشی است و اینکه عده‌ای از مردم بخشی از مال خود را به فقرا و نیازمندان پرداخت کنند در واقع موجب وحدت و همدلی می‌شود و امری مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.
سرپرست کمیته امداد کشور اذعان داشت: برای اداره کشور به وحدت دلها نیاز داریم و پرداخت زکات یکی از مسائلی است که وحدت را محقق می‌کند.
انواری همچنین به تفاوتهای مردم‌سالاری دینی و مردم‌سالاری غربی اشاره کرد و گفت: در مردم‌سالاری دینی در واقع آزادی در چارچوب قانون اسلام است.
وی در ادامه با اشاره به تلاش روحانیت در زمینه گسترش فرهنگ زکات افزود: بعد از انقلاب شاهد گسترش فرهنگ زکات در جامعه هستیم و روحانیت معظم و ائمه جمعه در این امر تلاشی بی‌نظیر داشته‌اند.
انواری به انتخابات نهمین دوره مجلس اشاره کرد و بیان داشت: دشمنان در صدد ایجاد اختلاف در کشور هستند و همه باید در مسیر وحدت حرکت کنیم تا دشمنان بار دیگر ناکام شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد