ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برگزاری 150 برنامه در دهه فجر در شبانکاره

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، بخشدار شبانکاره عصر امروز در نشست ستاد دهه فجر شبانکاره اظهار گفت: ستاد دهه فجر شبانکاره برنامه‌ریزی لازم برای برپایی مراسمات ویژه دهه فجر را تدارک دیده و انتظار می‌رود برنامه‌های این ایام با کیفیت مطلوبی برگزار شود.
مختار چترسنجی از برگزاری 150 برنامه در دهه فجر در شبانکاره خبر داد و اظهار داشت: آذین‌بندی و نصب پرچم در ادارات و مدارس و اجرای برنامه‌های متناسب با این ایام باید در دستور کار مسئولان باشد.
بخشدار شبانکاره با اشاره به انتخابات مجلس خاطرنشان کرد: تلاش برای حضور حداکثری مردم در انتخابات از مهم‌ترین وظایف مردم و مسئولان است و باید همه نامزدها و مسئولان برگزاری انتخابات به قانون پایبند باشند تا شاهد انتخاباتی سالم و بدون نقص باشیم.
چترسنجی تصریح کرد: دشمن برای زیر سئوال بردن انتخابات تلاش می‌کند و تبلیغات زیادی برای این امر انجام داده که همه باید هوشیار باشیم و دشمنان را ناکام کنیم.
وی اضافه کرد: بدون تردید حضور باشکوه ملت در پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی است.
بخشدار شبانکاره به رزمایش ولایت 90 اشاره کرد و گفت: این رزمایش و به‌کارگیری آخرین دستاوردهای نظامی و آزمایش‌ موشک‌های ضد رادار در واقع نشان دهنده اقتدار نظامی ایران اسلامی در دریاست.
چترسنجی اذعان داشت: این رزمایش نشان از لیاقت و شجاعت ارتش بود و پیشرفت فوق‌العاده ایران اسلامی در فناوری و علوم روز نظامی را نشان داد.
وی در ادامه با اشاره به اهمیت آموزش و پرورش و نقش این نهاد در توسعه بیان کرد: شورای آموزش و پرورش شبانکاره در بین مناطق 17گانه استان بوشهر به رتبه دوم رسیده که نشان از تلاش و فعالیت شبانه‌روزی مسئولان است.
بخشدار شبانکاره افزود: باید در توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و افزایش امکانات مدارس اهتمام ورزیم تا آینده‌سازان ایران اسلامی به موفقیت لازم برسند.
در این نشست سایر مسئولان نیز به بیان مسایل و مشکلات بخش شبانکاره پرداختند و بر لزوم مرتفع ساختن مشکلات تاکید کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد