ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

کاندیداها در تبلیغات خود طبق قانون رفتار کنند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس دادگستری شهرستان دشتستان گفت: کاندیداها در تبلیغات خود مطابق قانون رفتار کنند.
عبدالکریم رستگار مهر به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مردم قم اشاره کرد و اظهار داشت: کاندیداها باید در تبلیغات خود بر اساس قانون و موازین تعیین شده عمل کنند.
وی ادامه داد: انتخابات در ایران همواره از سلامت بالایی برخوردار بوده است و این سلامت انتخابات توانسته است اعتماد مردم را به نظام تقویت کرده و زمینه ساز حضور گسترده مردم در انتخابات باشد.
رئیس دادگستری دشتستان از کاندیداها خواست تا با درک شرایط حال حاضر کشور با تبلیغات صحیح و قانونی در راستای جلب مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گام بردارند.
وی با ذکر صفات مثبت یک نماینده خوب در مجلس اضافه کرد: صداقت در گفتار و ارائه برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی یکی از مهمترین نکاتی است که کاندیداها باید به آن توجه داشته باشند. کاندیداها نباید وعده‌ای به مردم بدهند که توان انجام آن را نداشته باشند.
رستگار ادامه داد: مردم باید در انتخابات بر اساس شناختی که از هر یک از کاندیداها پیدا می‌کنند، با انتخاب هوشمندانه خود، فرد اصلح را در بین نامزدهای تائید صلاحیت‌شده انتخاب کنند و به او رای دهند.
وی با اشاره به حساس بودن نمایندگی مجلس گفت: این نمایندگان در تصمیم گیری برای آینده‌ کشور نقش مهمی ایفا خواهند کرد و این مسئله ضرورت دقت در انتخاب نماینده مجلس را بیشتر نشان می‌دهد.
رئیس دادگستری دشتستان اضافه کرد: نامزدهای انتخاباتی باید در کمال راستی و درستی با مردم برخورد کرده و برنامه‌های واقعی خود را برای مردم ارائه کنند. کاندیداها از دادن وعده‌های که پوچ و توخالی به مردم پرهیز کنند..

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد