ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ترور دانشمندان ایرانی اوج ذلت دشمنان است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، امام جمعه آبپخش ظهر امروز در خطبه‌ اول نماز عبادی‌ سیاسی جمعه این هفته آبپخش با توصیه خود و سایر نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: رعایت تقوای الهی به معنای انجام واجبات و دستورات الهی و آنچه ذات اقدس الهی ما را به انجام آن سفارش کرده، ‌است و معنای حقیقی تقوای الهی در دوری از گناهان و منکرات تحقق می‌یابد.
حجت‌الاسلام خداداد رضایی با اشاره به خطبه 226 نهج‌البلاغه اظهار داشت: رعایت تقوای الهی کلیدی برای گشایش نیکی‌ها و خوبی‌هاست و با عمل به این فریضه واجب الهی می‌توانیم زندگی خود را در مسیر نیکی‌ها و حسنات قرار دهیم.
رضایی خاطرنشان کرد: رعایت تقوای الهی از مهم‌ترین جنبه‌های زندگی انسان‌هاست و موجب آزادی و آزادگی انسان در برابر هر قدرتی است که بخواهد وی را زیر سلطه خود درآورد و از این طریق انسان را به هلاکت بکشاند.
امام جمعه آبپخش ادامه داد: در رحمت الهی همیشه بر روی انسان‌ها باز است و خداوند همیشه در انتظار بندگان است که به راه حق بازگردند و اگر خداوند درخواستی از خداوند متعال داشته باشد دعای وی مورد اجابت و پذیرش الهی واقع می‌شود.
رضایی بیان داشت: تمام اعمال انسان‌ها در دنیا ثبت می‌شود و اینکه بر این واقعیت توجه داشته باشیم که دنیا محضر خداوند است و خداوند همیشه حاضر و ناظر بر تمام اعمال و رفتارهای ماست، سبب می‌شود از انجام منکرات و محرمات دوری ورزیم و در راستای عمل به دستورات حضرت حق به بهترین شکل ممکن گام برداریم.
خطیب جمعه آبپخش در خطبه‌ دوم نماز جمعه این هفته آبپخش با تسلیت اربعین حسینی و اشاره به سخنی از حضرت زین‌العابدین (ع) عنوان کرد: درس بزرگی که باید از اربعین بگیریم این است که باید همواره یاد و خاطره شهادت را در مقابل طوفان تهدیدات بی‌نهایت دشمنان زنده نگه ‌داشت.
وی با اشاره به شیوه‌های دشمنان وقتی در مقابل حق قرار می‌گیرند، اذعان کرد: وقتی دشمنان و کفار در مقابل حق‌طلبان و مسلمانان قرار گیرند حق‌طلبان را به شهادت می‌رساندند و طوفان‌های تبلیغاتی به راه می‌اندازند تا شهادت حق‌‌طلبان و شهدا و علت قیام ایشان را خلاف واقع نشان دهند.
رضایی ادامه داد: بنی‌امیه پس از واقعه عظیم عاشورا که ایستادگی و تقابل جبهه حق علیه باطل بود تلاش و هجمه‌های فراوانی برای برعکس نشان دادن حقایق و واقعیات حادثه عظیم عاشورا داشته‌اند و به دنبال خاموش کردن چراغی بودند که از شهادت سید‌الشهدا (ع) و یاران باوفای ایشان برای اقامه حقیقت و حقانیت در جامعه روشن شد و سعی در تحریف این واقعیت بزرگ داشته‌اند.
امام جمعه آبپخش بیان کرد: خطبه‌های غرای امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) در کوفه و شام چهره واقعی قیام بزرگ امام حسین (ع) را تشریح و جامعه را از واقعیات این مسئله آگاه کردند.
رضایی تصریح کرد: خطبه غرای امام سجاد (ع) حکومت یزید را مورد تهدیدات جدی قرار داد و این امر سبب آن شد که یزید اهل‌ بیت (ع) را از شام به مدینه انتقال داد.
خطیب جمعه آبپخش با اشاره به اقدامات ترویستی دشمنان در روزهای گذشته بیان کرد: وقتی دشمن دست به کشتن طرف مقابل خود می‌زند نشان دهنده اوج ذلت و ناتوانی ایشان است و ترور دانشمندان ایرانی اوج ذلت دشمنان نظام اسلامی را برای همگان آشکار می‌کند.
رضایی عنوان کرد: دشمنان نظام اسلامی امروز از پیشرفت و پیشروی ملت مسلمان ایران در علوم مختلف هراس و واهمه دارند و این امر سبب شده که برای توقف پیشرفت ایرانیان دست به ترور دانشمندان جوان ایرانی بزنند.
امام جمعه آبپخش خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ناتوانی خود در برابر علم جوانان ایرانی دریافته و برای مقابله با این حقیقت اقدام به ترور دانشمندان ایرانی کرده است.
رضایی تاکید کرد: دشمنان به خیال واهی خود پنداشته‌اند با ترور دانشمندان ایرانی می‌توانند زمینه پیشرفت علوم و فناوری را در ایران متوقف سازند ولی باید به این مسئله آگاه باشند که امروز ایران اسلامی ما در مسیر پیشرفت علمی قرار گرفته و تمام جوانان این مرز و بوم دانشمندان بزرگی هستند که برای سربلندی و پیشرفت علمی این کشور تلاش می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد