ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اطلاعیه ستاد دهه فجر بخش آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی  بخش آب پخش در آستانه فرا رسیدن سی‌وسومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای ، عناوین ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی در سال 1390 را اعلام کرد.
دراین اطلاعیه آمده است:
http://img.tebyan.net/big/1386/11/43250572378348337442171831611509813189.jpg
 دگر بار عطر روحبخش ماه بهار انقلاب اسلامی، ماه پرخاطره بهمن 1357 در فصل خزان و سرما به مشام تمام وفاداران انقلاب اسلامی می‌رسد و تمامی مردم انقلابی و مبارز ایران اسلامی را سرشار از شور و حماسه حضور می‌سازد.
 اینک در سومین سال از دهه عدالت و پیشرفت و در سی‌وسومین سالروز بهار پیروزی انقلاب اسلامی و آستانه ایام‌الله دهه مبارک فجر سال 1390 به پاس فداکاری‌ها و ایثار تمامی رزمندگان و مردم غیور و شهیدپرور ایران اسلامی، نام، یاد و خاطره آن عزیزان گلگون کفن را گرامی می‌داریم و با ادای احترام به مقام شامخ و رفیع آن شهیدان و رزمندگان، طنین پیام سرخ حسینی شهدای انقلاب اسلامی را در گوش جهان فریاد می کنیم.
ستاد برگزاری دهه فجر انقلاب اسلامی  بخش آب پخش همزمان با دیگر نقاط کشور اسلامیمان   
با توجه به شرایط و مقتضیات سال جاری در داخل کشور و انتشار امواج خروشان بیداری اسلامی در اقصی‌نقاط جهان و برپایی خیزش‌ها و قیام‌های مردمی در کشورهای تحت نظام‌های سلطه حکام دیکتاتور و دست‌نشانده غربی و با هدف ترویج و تعمیق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی، حفاظت، حراست و اعتلای هویت ملی اسلامی ـ ایرانی در عرصه‌های پیش روی داخلی و بین‌المللی، افزایش امید، نشاط، پویایی و تجدید قوای نیروهای انقلاب اسلامی و گسترش مشارکت عمومی اقشار مختلف مردم و تقویت همبستگی عمومی، وحدت و وفاق ملی نامگذاریروزهای دهه مبارک فجر را چنین اعلام کرد .
 روز چهارشنبه 12 بهمن مقارن با سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) و بازگشت امام خمینی(ره) به میهن اسلامی به عنوان "انقلاب اسلامی، امامت، حضرت ولی عصر(عج)، امام خمینی (ره)، ولایت و رهبری"
 روز پنجشنبه 13 بهمن به عنوان "انقلاب اسلامی، ایمان،‌جهاد، شهادت" و روز جمعه 14 بهمن ـ روز فناوری فضایی ـ به عنوان "انقلاب اسلامی، انتظار فرج، حاکمیت جهانی اسلام و استکبارستیزی" نامگذاری شده است.
 روز شنبه 15 بهمن به عنوان "انقلاب اسلامی، جهاد اقتصادی، فرهنگ و احیای ارزش‌های اسلامی"، روز یکشنبه 16 بهمن و همزمان با آغاز هفته وحدت به عنوان "انقلاب اسلامی، قرآن، بصیرت دینی و وحدت اسلامی"، روز دوشنبه 17 بهمن به عنوان "انقلاب اسلامی، رسالت و منزلت زنان مسلمانان" و روز سه‌شنبه 18 بهمن نیز به عنوان "انقلاب اسلامی، جوانان، خودباوری و نهضت علمی" نام گرفته است.
بر اساس این گزارش، روزهای چهارشنبه 19 بهمن ـ روز نیروی هوایی به عنوان "انقلاب اسلامی، آمادگی دفاعی، بسیج و اقتدار ملی"
 پنجشنبه 20 بهمن، انقلاب اسلامی، عدالت‌گستری، مردم سالاری دینی و حمایت از مستضعفان
جمعه 21 بهمن ـ روز احسان و مهروزی و سالروز میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) رور انقلاب جهانی اسلام، پیامبر اعظم ( ص) و بیداری اسلامی" ـ
 شنبه 22 بهمن"انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی" نامگذاری شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد