ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

انسجام کانون‌های مساجد سیاست اصلی فرهنگ و ارشاد در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش در نشست با فعالان فرهنگی و هنری بخش آبپخش با تسلیت اربعین حسینی اظهار داشت: اربعین حسینی تجدید عهدی دوباره با آرمان‌ها و اهداف قیام امام حسین(ع) است.
وی با اشاره به نقش عاشورا و قیام امام حسین (ع) در دفاع از اسلام و ارزش‌های اسلامی اضافه کرد: همانطور که پیامبر نبی اکرم (ص) دین اسلام را به ارمغان آورد حضرت امام حسین (ع) نیز با قیام کربلا سبب بقای آن شد.
نجفی ادامه داد: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بخش آبپخش از فعال‌ترین کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان هستند و همواره بر اجرای برنامه‌ها در ایام ملی و مذهبی در طول سال اهتمام ورزیده‌اند.
رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش عنوان داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد با در اختیار داشتن پشتوانه مساجد و حضور مردم مسلمان و ولایتمدار شهرها و روستاهای میهن اسلامی می‌توانند با برنامه‌ریزی و حمایت مسئولان و بزرگان محلات مختلف در شهرها و روستاها به اجرای برنامه‌های مذهبی و فرهنگی بپردازند.
نجفی بیان داشت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید در راستای جذب حداکثری جوانان گام بردارند و در شرایطی که دشمنان با استفاده از تمام امکانات دست به تهاجمات فرهنگی به اصول و مبانی اعتقادی دین مبین اسلام و نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی می‌زنند در راستای گسترش فرهنگ ناب اسلامی گام بردارند.
سردبیر نشریه منجی نیز در این نشست اظهار داشت: در دوسال اخیر و با فعالیت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهد بهبود و پیشرفت چشمگیر فعالیت‌های فرهنگی و هنری در بخش آبپخش بوده‌ایم و گام‌های مهمی در راستای بهبود فعالیت‌های فرهنگی و هنری برداشته شده است.
ابوطالب رضایی با اشاره به اجرای سیاست انسجام فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد بخش آبپخش توسط نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش ادامه داد: اجرای این سیاست و برگزاری سلسله نشست‌های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از امور ارزشمندی است که در نیمه دوم سال جاری شاهد تحقق آن توسط نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش بوده‌ایم و سبب انسجام و هماهنگی هرچه بیشتر فعالیت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در بخش آبپخش می‌شود.
وی تصریح کرد: کانون‌ فرهنگی و هنری صاحب‌الزمان آبپخش در دهه آخر ماه صفر با دعوت از حضرت حجت‌الاسلام حسینی آملی اقدام به برگزاری 10 شب برنامه سخنرانی کرده و از تمامی شهروندان آبپخشی دعوت می‌کنیم در این برنامه‌ها حضور یابند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد