ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

راه‌اندازی 3 رشته در دانشگاه علمی کاربردی شبانکاره

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

شهردار شبانکاره امروز در گفت‌وگو با خبرنگارندای‌آبپخش گفت: شبانکاره از مراکز مهم علمی در سطح استان و شهرستان است و بزرگان زیادی تقدیم آسمان علم و ادب ایران کرده است.
عزیزالله ندری اظهار داشت: توسعه مراکز علمی و دانشگاهی و گسترش مراکز پژوهشی از مهم‌ترین اولویت‌ها در این منطقه است و امیدوار هستیم بتوانیم خدمتی شایسته به جوانان این منطقه و شهرها و روستاهای اطراف داشته باشیم.
شهردار شبانکاره از تاسیس و راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی شهرداری شبانکاره خبر داد و خاطرنشان کرد: این دانشگاه به نام دانشگاه علمی ـ کاربردی شهرداری شبانکاره در بهمن ماه جاری دانشجو می‌پذیرد.
ندری از راه‌اندازی سه رشته در دانشگاه علمی کاربردی شبانکاره خبر داد و تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند در سه رشته کاردانی و به صورت پودمانی ادامه تحصیل دهند.
رئیس دانشگاه علمی ـ کاربردی شبانکاره گفت: سه رشته حسابداری، مدیریت کسب و کار و پرورش گل‌های زینتی در مقطع کاردانی از رشته‌هایی است که در بدو تاسیس در این دانشگاه فعال خواهد بود.
ندری افزود: کسانی که داوطلب تحصیل در این دانشگاه هستند باید با مراجعه به سایت سازمان سنجش و یا با مراجعه به شهرداری شبانکاره ثبت‌نام کنند.
وی اذعان داشت: فرماندار دشتستان، شورای اسلامی شهر شبانکاره، نماینده دشتستان و همچنین رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان بوشهر در راه‌اندازی این دانشگاه همکاری داشته‌اند که لازم است از این عزیزان تجلیل کنیم.
شهردار شبانکاره بیان کرد: در سال آینده تلاش داریم نسبت به افزایش رشته‌های متنوع دانشگاهی در این منطقه اقدام کنیم و امیدوار هستیم با همراهی همه مسئولان در این راه موفق شویم.
ندری گفت: افزایش سطح کیفی تحصیل در این مرکز علمی و دعوت از اساتید باتجربه و بادانش از مهم‌ترین برنامه‌ها در این دانشگاه است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد