ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برگزاری 25 ویژه‌برنامه در روز اربعین در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

بخشدار آبپخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش با تسلیت فرارسیدن اربعین حسینی به اهالی شهیدپرور و دارالمومنین بخش آبپخش گفت: برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسمات ملی و مذهبی یکی از اهدافی است که همواره مسئولان و فعالان فرهنگی باید بر آن توجه ویژه داشته باشند و در آن راستا گام بردارند.
احمد خرم‌روز عنوان داشت: بخش آبپخش همواره در اجرای ویژه‌برنامه‌های خاص در ایام مناسبات ملی و مذهبی پیشگام بوده و به بهترین نحو در راستای اجرای هرچه مطلوب‌تر این برنامه‌ها گام برداشته است.
خرم‌روز ادامه داد: قیام و حماسه امام حسین (ع) در برابر ظلم و جوری که در جامعه حکم‌فرما شده بود درسی برای تمامی مسلمانان و آزادگان جهان است که با الگوپذیری از آن در برابر خودکامگان دنیای استکبار ایستادگی کنند.
وی با اشاره بر اینکه انقلاب اسلامی ملت ایران الگوبرداری شده از قیام امام حسین (ع) بود و امروز تمامی کشورهای دنیا برای ایستادگی در برابر دنیای کفر از ایران اسلامی الگوپذیری دارند، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران مولود عاشوراست و ما در عاشورای تامل‌‌برانگیز این بار الگوی دیگر کشورهای مسلمان شده‌ایم.
بخشدار آبپخش اذعان داشت: در بخش آبپخش با برنامه‌ریزی‌های هیئات مذهبی و کانون‌های فرهنگی و مسئولان بخش شاهد برگزاری باشکوه مراسمات دهه اول محرم بودیم و در دهه آخر صفر نیز باید برنامه‌ریزی خود را برای برگزاری هرچه بهتر و باشکوه‌تر این مراسمات به‌کار گیریم.
خرم‌روز با اشاره بر برگزاری 25ویژه برنامه اربعین در بخش آبپخش خاطرنشان کرد: با هماهنگی هیئات مذهبی و هیئت امنای مساجد بخش آبپخش در روز اربعین بیش از 25ویژه برنامه اربعین در مساجد و حسینیه‌های بخش آبپخش اجرا خواهد شد.
وی تصریح کرد: در دهه آخر صفر شاهد حضور روحانیون برای تشریح هرچه بهتر قیام امام حسین و یاران ایشان و بازخوانی این مسئله در سطح مساجد و حسینیه‌های بخش و شهر آبپخش خواهیم بود.
این مسئول ابراز داشت: یکی از ویژگی‌های بارز شیعیان ابراز محبت و علاقه به ائمه اطهار (ع) و خاندان بزرگوار ایشان است و با حضور هرچه پررنگ‌تر می‌توانیم این ویژگی را به منصه ظهور بنشانیم.
بخشدار آبپخش افزود: دشمنان دین مبین اسلام و فرقه ظاله وهابیت از تمام توان برای ضربه زدن به دین مبین اسلام استفاده می‌کنند و ما با حضور پرشور در مراسمات مذهبی و برنامه‌های ولادت و شهادت ائمه اطهار (ع) و بزرگان دین می‌توانیم توطئه‌ها و محاربه وهابیون علیه دین مبین اسلام را خنثی کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد