ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

دانشمندان ما با توسل‌به ائمه اطهار(ع) بر دنیای استکبار چیره می‌ش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، بخشدار آبپخش پیش از ظهر امروز در مراسم عزاداری خیابانی اربعین حسینی در آبپخش گفت: محبت و علاقه به خاندان عصمت و طهارت یکی از ویژگی‌های بارز شیعیان است.
احمد خرم‌روز اظهار داشت: یکی از نمود‌های ابراز محبت و علاقه به ائمه اطهار (ع) و خاندان مطهر ایشان حضور در مناسبات مذهبی و ایام شهادت این بزرگواران است.
خرم‌روز خاطرنشان کرد: دشمنان دین اسلام و فرقه ضاله وهابیت در سال‌های اخیر با بهره‌گیری از تمام ابزار و تکنولوژی‌های روز دنیا سعی در ایجاد خلل و شکاف بین مسلمانان، به ویژه شیعیان و ائمه اطهار (ع)  دارند و مردم با حضور در مراسمات مذهبی می‌توانند برنامه‌های آنها را خنثی کنند.
وی به اهمیت برگزاری عزاداری‌های خیابانی اشاره کرد و گفت: برگزاری عزاداری خیابانی و حضور پرشور مردم در این مراسمات سیلی محکمی بر دشمنان دین مبین اسلامی است.
خرم‌روز بیام داشت: آبپخش از دیرباز در استان دارالحماسه بوشهر به دیار دارالمومنین مشهور بوده و به عنوان شهری مذهبی در انظار همگان شناخته می‌شود و باید تلاش خود را بکار گیریم تا همانگونه که برنامه‌های دهه اول ماه محرم به همت کانون‌های مساجد و هیئات مذهبی به بهترین شکل ممکن برگزار شد مراسمات دهه آخر صفر را هم به بهترین نحو برگزار کنیم.
این مسئول در این مراسم ترور دانشمندان هسته‌ای ایران اسلامی را محکوم کرد و اذعان داشت: دنیای کفر و استکبار از پیشرفت‌های علمی ایران در سال‌های اخیر هراس و واهمه دارند و می‌خواهند از طریق ایجاد خلل و شکاف در رشد و توسعه علمی میهن اسلامی ما را دچار عقب ماندگی کنند.
بخشدار آبپخش تاکید کرد: با همت و تلاش دانشمندان و جوانان ایران اسلامی امروز ایران در زمره برترین کشورهای علمی جهان قرار دارد و تمامی جوانان ایران اسلامی در تمامی زمینه‌ها و علوم مختلف زبده و دانشمندانی بزرگ هستند.
خرم‌روز با اشاره بر شکل‌گیری امواج بیداری اسلامی در سراسر جهان و ایستادگی کشورهای جهان در مقابل دنیای سلطه و استکبار ابراز داشت: دشمن می‌داند که تمامی این حرکات نشات گرفته از انقلاب اسلامی ملت ایران است و این مسئله سبب ناراحتی دشمنان شده است.
وی متذکر شد: دشمن به خیال خود در حال انتقام‌گیری از نظام ولایی و شهید‌پرور است ولی تا زمانی که اسلام و حمایت‌های مردمی از انقلاب ادامه دارد، دشمن عملا کاری نمی‌تواند انجام دهد.
بخشدار آبپخش اذعان داشت: امروز دانشمندان ما با توسل بر ائمه اطهار (ع) و معصومین(ع)‌ بر استکبار و غرب چیره شد و خار چشم دشمنان شده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد