ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

لزوم توجه به عناصر سلامت و امنیت در بخش آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

جواد راهپیما خبرنگار صدا و سیمای مرکز بوشهر در یادداشتی به پایگاه خبری ندای‌آبپخش چنین نوشت:

سلامتی و امنیت دو عنصر مهم و اساسی برای پویایی و بالندگی جامعه بحساب می آیند و اگر جامعه ای خواهان پیشرفت و توسعه است ناگزیر به تلاش برای برقراری این دو نعمت الهی می باشد.

بخش آبپخش با گستردگی جغرافیایی و جمعیتی بالغ بر 27000نفر در حال حاضر برای تامین امنیت با مشکلات فراوانی رو به روست و تلاش های شبانه روزی کلانتری و مجموعه نیروهای خدومش کفاف نمی کند و باید فرماندهی انتظامی در این بخش گسترده که مرکزش دومین شهر بزرگ دشتستان محسوب می شود مستقر شود.

وقوع قتل و گسترش روز افزون ناهنجاری های اجتماعی از قبیل اعتیاد و فروش مواد مخدر و سرقت خرما در فصل برداشت محصول و مواردی از این دست هشدار دهنده است و باید برای آسایش و تامین امنیت فکری عاجل کرد.

در بحث سلامت نیز این بخش با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند تا آنجا که باید برای درمان ابتدایی هم به مرکز شهرستان مراجعه کرد و بهداری با امکانات کم و عدم وجود پزشک متخصص جوابگوی بیماران این بخش نمی باشد.

مسئولان بهداشتی شهرستان و استان باید به فکر احداث یک بیمارستان یا یک مرکز درمان بستر برای کم شدن مشکلات دومین شهر شهرستان باشند تا مردم بیش از بیماری مشکل درمان نداشته باشند.

البته ناگفته نماند که به برکت نظام اسلامی پیشرفت های قابل توجهی در دو بخش سلامت و امنیت حاصل شده است  ولی انتظار می رود پیشرفت و توسعه در تمام مناطق متوازن باشد و همه مناطق با توجه به اصل جمعیت و موقعیت مورد توجه قرار گیرند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد