ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پیشرفت فرهنگی بخش با استقرار نمایندگی ارشاد آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

جواد راهپیما خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی در بخش آبپخش در یادداشتی به پایگاه خبری ندای‌آبپخش چنین نوشت:

قریب به دوسال از استقرار نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش می گذرد که با قرار گرفتن فردی شایسته و تحصیل کرده بر مسند ریاست این اداره شاهد تحولی محسوس در بخش فرهنگی و هنری آبپخش هستیم.

موفقیت آقای نجفی مسئول این اداره در نوع نگاه وی به مقوله فرهنگ وهنر بدست آمده و نگاه وی به مسائل فرهنگی هنری صرفا جنبه تفریحی و سرگرمی هنر و فرهنگ نیست بلکه نظر و رویکرد این فرد تحصیل کرده تاثیر فرهنگ و هنر در روابط اجتماعی و جنبه عرفانی و معنوی عمیق فرهنگ و هنر در زندگی روزمره مردم است که توانسته با برگزاری همایش ها و برنامه های فرهنگی و هنری و بها دادن به سرمایه انسانی اهل کار تحول محسوسی در مقوله فرهنگ و هنر بخش آبپخش ایجاد نماید.

البته ذکر این نکته خالی از لطف نیست که هر انسانی کامل نیست و نواقصاتی هم دارد ولی باید انصاف را در قضاوت رعایت کرد که آقای نجفی فراتر از حد توانش تلاش می کند و تمام هم و غمش تعالی روز افزون فرهنگ و هنر در این بخش هنر پرور و هنردوست می باشد.

نگاه ژرف این فرد به هنر های مذهبی و گسترش فرهنگ غنی اسلامی و آشنایی جوانان و نوجوانان این دیار با هنر اسلامی قابل تقدیر است و باید به او دست مریزاد گفت.

توجه به کانون های فرهنگی مساجد و ارتباط مداوم با روحانیون و مسجدی ها و استفاده از نظرات سازنده آنها و فروتنی و تواضع در برخورد با دیگران و مسجد محوری از شاخصه های ارزشمند این انسان خدوم و شایسته است.

البته بر مسئولان ارشاد استان است که با اضافه کردن نیروی انسانی بیشتر به این نمایندگی دست آقای نجفی را در اشاعه فرهنگ و هنر بازتر باشد و بتواند با فراغ بال بیشتری در توسعه فرهنگی این منطقه تلاش نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد