ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پیشرفت 46 درصدی بزرگراه برازجان به دیلم

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای آبپخش گفت: توسعه راه‌های استان و بهبود جاده‌های روستایی در سال جاری با کیفیت و کمیت خوبی در تمام شهرستان‌های این استان انجام گرفته است.
علیرضا صفایی بوشهری عنوان کرد: رفع نقاط حادثه‌خیز و افزایش ایمنی راه‌های استان بویژه در محل‌های پرتردد در دستور کار قرار دارد که با نظارت کارشناسان راه و ترابری و راهنمایی و رانندگی اجرایی می‌شوند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر خاطرنشان کرد: احداث بزرگراه اهرم به دیلم با طول 205 کیلومتر از مهم‌ترین و اساسی‌ترین اقدامات دولت دهم در استان است که به ویژه در حوزه دشتستان شاهد پیشرفت قابل قبولی هستیم.
صفایی بوشهری از پیشرفت 46 درصدی بزرگراه برازجان به دیلم خبر داد و گفت: محور برازجان به آبپخش دارای پیشرفت بسیار خوبی است و در محور آبپخش به شبانکاره نیز اقدامات بسیار خوب و قابل توجهی انجام گرفته است.
این مسئول اضافه کرد: پل بزرگ کلل نیز در این مسیر در دست احداث است که تاکنون بالغ بر 50 درصد پیشرفت داشته و با تلاش قرارگاه خاتم‌الانبیا و شرکت الهادی شاهد فعالیت شبانه‌روزی در این مسیر مهم و استراتژیک هستیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر اضافه کرد: در سال جاری برای رفع نقاط حادثه‌خیز استان در 10 محور اقدام کرده‌ایم که تا انتهای امسال به نتیجه لازم خواهیم رسید.
صفایی بوشهری متذکر شد: هم‌اکنون بیش از 590 کیلومتر بزرگراه داریم و در سال جاری نیز 98 کیلومتر بزرگراه جدید تحویل استان می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: وزارت راه و شهرسازی نسبت به تکمیل و توسعه راه‌های استان بوشهر جدیت و حساسیت خوبی دارد و امیدوار هستیم بتوانیم به نتایج مورد نظر برسیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد