ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تبدیل نخلستان‌های آبپخش به منطقه بزرگ گردشگری

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش گفت: توسعه شهر و اجرای طرح‌های زیرساختی از مهم‌ترین برنامه‌های شورا و شهرداری است و در سال جاری در این راستا تلاش زیادی انجام گرفته است.
مصطفی رضایی اظهار داشت: تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام مهم‌ترین اولویت شهر آبپخش است و با تلاش شهرداری و شورا در این مسیر تلاش گسترده‌ای انجام گرفته است.
رئیس شورای اسلامی آبپخش از تکمیل بولوار انقلاب در زمستان امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح از مهم‌ترین پروژه‌هاست و این بولوار در واقع مسیر مواصلاتی استان بوشهر به خوزستان است و اهمیتی استراتژیک دارد که با جدیت برای اتمام این طرح تلاش شده است.
رضایی تصریح کرد: بیش از 11 میلیارد ریال برای توسعه طرح‌های زیرساختی در آبپخش هزینه شده و تا انتهای امسال بیشتر طرح‌ها تحویل می‌شوند.
رئیس شورای اسلامی آبپخش با اشاره به لزوم استقرار ادارات در بخش آبپخش گفت: استقرار دادگاه عمومی آبپخش مهم‌ترین خواسته شهروندان است که با تلاش مسئولان دادگستری دشتستان و مرکز استان این امر به زودی محقق می‌شود.
رضایی از تبدیل نخلستان‌های آبپخش به منطقه بزرگ توریستی خبر داد و یادآور شد: امکانات و تجهیزات ویژه اقامتی و رفاهی برای مهمانان و مسافران و گردشگران در این نخلستان‌ها تدارک دیده شده و امیدوار هستیم تا آغاز تعطیلات سال نو شاهد بهره‌برداری از این منطقه مهم گردشگری و توریستی باشیم.
وی در پایان اذعان داشت: آبپخش سرسبزترین نقطه استان است و سالانه گردشگران بسیار زیادی وارد این منطقه می‌شوند و باید نسبت به توسعه زیرساخت‌های گردشگری در این شهر اهتمام ورزیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد