ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

کاهش 35 درصدی جرم در دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش گفت: تامین امنیت و فراهم کردن زمینه آسایش و آرامش مردم از مهم‌ترین وظایف و ماموریت‌های دادگستری است و در این راستا تلاش فراوانی انجام شده است.
عبدالکریم رستگار اظهار داشت: دشتستان طی چند سال گذشته روز به روز به سمت امنیت بیشتر حرکت کرده و آمار جرم و جنایت در دشتستان سیر نزولی داشته است.
رئیس دادگستری دشتستان با اشاره به کاهش چشمگیر سرقت در دشتستان خاطرنشان کرد: تا قبل از سال 85 روزانه 30 سرقت موتورسیکلت در دشتستان صورت می‌گرفت، اما حالا این رقم به روزی تنها دو سرقت رسیده است.
رستگار تصریح کرد: در گذشته شاهد اطاله دادرسی بودیم و هر پرونده بیش از دو سال معطل می‌شد و این وضعیت در چند سال گذشته به حدود یک سال کاهش یافته و در شرایط کنونی رسیدگی به پرونده‌ها به کمتر از دو ماه کاهش یافته است.
وی اضافه کرد: در سال 85 بیش از 27 قاتل فراری در دشتستان داشتیم که با تلاش دستگاه قضایی شهرستان و با حمایت مدیرکل دادگستری استان و همچنین با همکاری مسئولان امنیتی و انتظامی دشتستان هم‌اکنون تنها دو قاتل فراری در دشتستان وجود دارد.
رئیس دادگستری دشتستان اذعان داشت: هم‌اکنون و بر اساس آمار جرم و جنایت، دشتستان از امن‌ترین شهرستان‌هاست و میزان جرم کاهش چشمگیری داشته است.
رستگار گفت: تکرار جرم نیز در دشتستان تقریبا صفر شده و با برخوردهایی که با اراذل و اوباش صورت گرفته، تکرار جرایم در یکسال گذشته به ندرت داشته‌ایم و به صفر نزدیک شده است.
این مسئول ادامه داد: مردم نقش مهمی در تامین امنیت دارند و همکاری مردم با مسئولان انتظامی در کاهش میزان جرایم بسیار ارزشمند است.
رئیس دادگستری دشتستان عنوان کرد: در سال گذشته بیش از 17 مورد قتل در دشتستان داشته‌ایم و در سال جاری تاکنون تعداد 8 قتل انجام گرفته است.
رستگار از کاهش 35 درصدی جرم در دشتستان خبر داد و یادآور شد: بر اساس آمار موجود میزان جرایم در دشتستان از ابتدای سال جاری تاکنون نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 35 درصد کاهش داشته است.
وی در پایان اذعان داشت: برای تامین امنیت و آرامش در جامعه باید از همه توان و ظرفیت موجود استفاده کنیم و نباید هیچ فرصتی را هدر دهیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد