ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

افزایش 125 درصدی حجم آب موجود در شبکه‌های آبیاری شهرستان اهرم

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

سرپرست شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهشکی استان بوشهر از افزایش 125 درصدی حجم آب موجود در شبکه‌های آبیاری شهرستان اهرم خبر داد.

سید مهدی موسوی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر در دوسال اخیر افزایش کمی و کیفی وضعیت آبیاری در شبکه‌های آبیاری را مورد توجه قرار داده و در این مسیر حرکت می‌کند.
وی افزود: در سالهای اخیر که در کشور شاهد بحرانهای شدید کم‌آبی بوده‌ایم، مدیریت صحیح منابع آبی یکی از مهم‌ترین اصول ارائه خدمات مطلوب به کشاورزان بوده و شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر با بهره‌گیری از راهکارهای علمی و فنی متخصصان این شرکت اقدام به مدیریت و توزیع صحیح منابع آبیاری کرده است.
موسوی با اشاره به نقش بارندگی روزهای گذشته استان بوشهر در افزایش حجم آب شبکه‌های آبیاری اهرم ابراز داشت: در اثر بارش 72 ساعته باران در استان شاهد افزایش حجم آب شبکه آبیاری اهرم به 4 هزار و 500 لیتر بر ثانیه بوده‌ایم.
وی تاکید کرد: در روزهای قبل از بارش باران، دبی آب شبکه آبیاری اهرم 33 لیتر بر ثانیه بوده و در 96 ساعت گذشته با پیشرفت بیش از 125 درصدی دبی آب شاهد افزایش این میزان به 4.5 مثر مکعب بر ثانیه بوده‌ایم.
سرپرست شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر تصریح کرد: اهرم یکی از شهرستانهای استان بوشهر است که کشاورزی در آن رواج دارد و در مدتی که با بحران کم‌آبی دست و پنجه نرم‌ کرده‌ایم با مدیریت صحیح توانسته‌ایم آثار بحران کم‌آبی را به حداقل برسانیم و بیشترین خدمات را به کشاورزان این شهرستان ارائه دهیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد