ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

همکاری بازرسان آژانس انرژی اتمی با تروریستها مایه تاسف است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، بخشدار آب‌پخش شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: همکاری بازرسان آژانس انرژی اتمی با تروریستها مایه تاسف است.

احمد خرم‌روز  اظهار داشت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی و در راس آنها امریکا و رژیم صهیونیستی از دستیابی ایران به فناوریهای نوین در علوم مختلف براشفته شده‌اند و سعی دارند با استفاده از هر روشی از پیشرفت علم در ایران جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: دشمنان از طریق جنگ به جایی نرسیدند، دست به تحریم زدند ولی باز هم ملت ایران مستحکم تر و قوی‌تر از گذشته با ابتکارو نوآوری به خودکفایی رسید، از راه تهدید وارد شدند ولی باز هم ملت ایران بیدی نبود که با این بادها بلرزد. دشمنان راهی جز ترور برای مقابله با قطار پر سرعت علم در ایران پیدا نکردند.
بخشدار آب‌پخش اضافه کرد: دنیای کفر و استکبار از پیشرفتهای علمی ایران در سالهای اخیر هراس و واهمه دارند و می‌خواهند از طریق ایجاد خلل و شکاف در رشد و توسعه علمی میهن اسلامی ما را دچار عقب‌ماندگی کنند.
وی خواستار برخورد جدی با عاملان ترور دانشمندان ایرانی شد و تاکید کرد: برای جلوگیری از ادامه روند ترورها و پیشگیری از وقوع چنین جنایاتی باید عاملان ترور مشخص و برخورد جدی با آنها صورت گیرد.
خرم‌روز ضمن انتقاد از بازرسان آژانس اتمی در همکاری با جاسوسان آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: این ترورها بر اساس اطلاعاتی صورت گرفته که از طریق آژانس انرژی اتمی منتشر شده و در اختیار جاسوسان قرار گرفته است.
وی ادامه داد: دشمنان ما باید بدانند که ترور نمی‌تواند از حرکت رو به جلو و پیشرفت علمی دانشمندان ما جلوگیری کند و اگر دانشمندی ترور شد هزاران دانشمند دیگر هستند که جای او را پر خواهند کرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد