ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

64 درصد پرونده‌های دشتستان در شورای حل اختلاف حل و فصل شد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

رئیس دادگستری دشتستان در گفتگو با خبرنگار ندای‌آبپخش گفت: 64 درصد پرونده‌های دشتستان در شورای حل اختلاف حل و فصل شده است.
عبدالکریم رستگار  اظهار داشت: دشتستان بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهرستان در استان است و برای تامین امنیت این شهرستان باید از همه توان خود استفاده کنم.
وی افزود: طی سالهای گذشته با برنامه‌ریزیهای انجام شده و با برخورد قاطعانه با متخلفان میزان جرم و جنایت کاهش داشته است.
رئیس دادگستری دشتستان از فعالیت 8 شعبه قضایی در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: شش حوزه در برازجان شامل سه شعبه حقوقی، دو شعبه جزایی و یک شعبه دادگاه انقلاب اسلامی و همچنین دو شعبه دادگاهی در دو بخش شبانکاره و سعدآباد در حال حاضر فعال هستند و دادگاه عمومی آبپخش نیز به زودی راه‌اندازی می‌شود.
رستگار از فعالیت 60 شعبه شورای حل اختلاف در دشتستان خبر داد و تصریح کرد: بر اساس آمار موجود 60 شعبه شورای اختلاف در سطح شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان فعال هستند و پرونده هایی که در شورای حل اختلاف قابل سازش است  به این شورا ارجاع می شود .
وی با بیان اینکه 64 درصد پرونده‌های دشتستان در شورای حل اختلاف حل و فصل شده، اذعان داشت: در سال گذشته و بر اساس آمار موجود بیش از 64 درصد پرونده‌های قضایی توسط شوراهای حل اختلاف دشتستان مختومه شد.
رستگار بیان کرد: برای رفع اختلافات خانواددگی در شهرها و روستاهای مختلف دشتستان، واحد مشاروه‌ خانواده برای سازش و حل مشکلات خانوادگی در این شهرستان راه‌اندازی شده است.
وی گفت: دادگستری دشتستان با همکاری و همراهی فرمانداری و نیروی انتظامی تلاش زیادی برای تامین امنیت داشته و شاهد نتایج بسیار خوبی در این راستا هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد