ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

رفع مشکل قطعی برق آبپخش در کوتاه‌ترین زمان ممکن

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس اداره برق آبپخش در نشست بررسی مسائل و مشکلات تاسیسات زیرساختی آبپخش گفت: یکی از مسائلی که تمامی ادارات تاسیساتی بخش و شهر آبپخش در ماه‌های اخیر با آن دست و پنجه نرم می‌کنند فعالیت‌‌های بی‌نظم پیمانکار شرکت گاز است.
عبدالرسول بوستانی اظهار داشت: پیمانکار شرکت گاز استان که در آبپخش فعالیت دارد بدون هماهنگی با اداره برق آبپخش اقدام به فعالیت در مسیر شبکه برق کرده و این مسئله باعث ایجاد اختلال در شبکه برق آبپخش شده و اعتراض شدید شهروندان آبپخشی را به دنبال داشته است.
بوستانی، ایجاد این مسائل را ناشی از انجام کارهای کارشناسی نشده دانست و اذعان داشت: در اثر فعالیت‌های غیرکارشناسی پیمانکار اجرای طرح گازرسانی در آبپخش شاهد قطعی چندین ساعته برق در بخش اعظمی از شهر آبپخش بوده‌ایم.
رئیس اداره برق آبپخش تصریح کرد: اداره برق آبپخش شبانه با هماهنگی اکیپ نسبت به رفع مشکل اساسی به وجود آمده اقدام کرد و شاهد وصل برق در آبپخش بودیم اما، در این ساعات شهروندان به صورت مکرر با تماس و مراجعه به واحد حوادث اداره برق آبپخش اعتراض خود نسبت به این مسئله را اعلام کردند.
بوستانی ادامه داد: پیمانکار شرکت گاز بر تعهدات پایبند نیست و با تعلل در پرداخت خسارات وارده به تاسیسات برق اجرای فعالیت‌های تعمیراتی این اداره را دچار مشکلاتی ساخته است.
وی ادامه داد: بر اثر فعالیت‌های پیمانکار شرکت گاز ده‌ها روز است که در یکی از کوچه‌های حاشیه‌ای شهر آبپخش شاهد قطع روشنایی کوچه بوده‌ایم.
این مسئول تصریح کرد: قطع کابل برق در نقاط و محلات مختلف شهر از عواملی است که در مراحل مختلف شاهد آن بوده‌ایم و این مساله ناشی از عدم هماهنگی پیمانکار مربوطه با اداره برق است.
رئیس اداره برق آبپخش بیان داشت: در راستای رفع این مشکل اساسی مذاکرات و مکاتبات زیادی صورت گرفته است اما، تاکنون هیچ نتیجه خاصی به دنبال نداشته است.
رئیس اداره آبفا آبپخش در ادامه گفت: فعالیت پیمانکار شرکت گاز نه تنها باعث ایجاد مشکلاتی برای اداره برق شده بلکه برای اداره آب و سایر تاسیسات شهری آبپخش نیز مشکلاتی را به وجود آورده است.
سید احمد‌رضا مهدوی ابراز داشت:‌ مشکل اساسی اداره آب با پیمانکار شرکت گاز در زمینه حفاری‌هاست که با توجه به مذاکرات صورت گرفته همچنان این مشکل ادامه یافته است.
وی بیان داشت: با وجود اینکه شاهد راهنمایی‌های اداره آب برای عدم گذر شبکه گاز از مسیر لوله‌های شبکه آب در سطح شهر بوده‌ایم اما، در برخی نقاط شاهد آن بوده‌ایم که پیمانکار نکات را رعایت نکرده و لوله گاز در فاصله کمی از لوله آب قرار گرفته است.
مهدوی اضافه کرد: در مراحل متعدد در اثر فعالیت‌های پیمانکار شرکت گاز شاهد قطعی آب بوده‌ایم که در تمامی موارد با تلاش پرسنل اداره آب آبپخش شاهد رفع مشکلات در اسرع وقت بوده‌ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد