ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

پیمانکار گاز با ادارات تاسیساتی هماهنگ باشد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، بخشدار آبپخش یکشنبه شب در نشست هماهنگی و بررسی مشکلات تاسیسات زیرساختی شهر آبپخش گفت: استقرار و توسعه تاسیسات زیرساختی مرکز بخش آبپخش با روند صعودی افزایش جمعیت از عوامل ضروری است و مسئولان همواره بر آن تاکید داشته‌اند.
احمد خرم‌روز عنوان کرد: اجرای پروژه گازرسانی در شهر آبپخش از عواملی است که در حال حاضر شاهد اجرای آن هستیم و اجرای این پروژه ملی در آبپخش از عوامل زمینه‌ساز رفاه و آسایش شهروندان است.
خرم‌روز ادامه داد: در روزها و ماه‌های اخیر شاهد انتقادات گسترده مردم و مسئولان آبپخش در ارتباط با فعالیت شرکت گاز در آبپخش بوده‌ایم و هدف ما حل مشکلاتی است که در این راستا به وجود آمده است.
وی در همین راستا اذعان داشت: صدماتی که به شبکه‌های تاسیسات آب، برق و مخابرات در اثر فعالیت پیمانکار شرکت گاز در آبپخش بوجود آمده است از عواملی است که زمینه‌ساز اعتراض مردم و مسئولان این ادارات در آبپخش شده و باید با برنامه‌ریزی مناسب زمینه حل این مشکلات را فراهم آورد.
این مسئول تصریح کرد: عدم پرداخت به موقع خسارات وارده بر شبکه‌های هریک از ادارات تاسیساتی شهر از عواملی است که مسئولان ادارات همواره بر آن تاکید دارند و باعث ایجاد اختلال در فعالیت این ادارات شده است.
بخشدار آبپخش با تاکید بر اهمیت پرداخت به موقع خسارت وارده به ادارات برای رفع آن بیان داشت: ادارات بودجه مشخصی برای ترمیم بعد از وارد آمدن خسارت وارده ندارند و پیمانکار باید خسارت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پرداخت کند.
خرم‌روز متذکر شد: هدف تمامی مسئولان از فعالیت ارائه خدمات به مردم و جلب رضایت ایشان است و با تسریع در روند پرداخت خسارات وارده می‌توانیم در زمینه جلب رضایت مردم تلاش کنیم.
وی ادامه داد: نباید فعالیت شرکت گاز در آبپخش باعث اختلال در فعالیت سایر تاسیسات شهر شود.
بخشدار آبپخش ابراز داشت: تمامی ادارات زیرساختی و شهرداری مرکز بخش از عدم هماهنگی پیمانکار شرکت گاز گلایه‌مندند و این پیمانکار باید برای جلوگیری از ادامه وضعیت موجود باید با ادارات بخش هماهنگی بیشتری داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد