ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

گزارش‌خبری/ نارضایتی‌های مردم از فعالیت پیمانکار گاز در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، مسئله فعالیت پیمانکار گاز در آبپخش یکی از مسائلی است که در محافل و گفت‌وگوهای روزانه افراد یکی از سوژه‌های شهروندان شده و به هر بهانه‌ای سعی می‌کنند مسئله‌ای در ارتباط با آن بگویند و از وضعیت موجود انتقادی کنند.
مردم در گذشته نیز بر فعالیت پیمانکار شرکت گاز برای اختلال در شرکت‌های تاسیسات زیربنایی این شرکت گله داشتند و آن را از طریق مذاکره، رسانه‌های محلی و ... به اطلاع مسئولان بخش رساندند.
البته تنها مردم در گروه منتقدین فعالیت پیمانکار شرکت گاز نیستند و برخی از مسئولان نیز مکررا از فعالیت این پیمانکار به خاطر ایجاد صدماتی که بر شبکه‌های تاسیساتی شهر وارد شده است گله داشته‌اند.
روسای ادارات آب، برق و مخابرات که همگی از فعالیت‌هایی که در روزها و ماه‌های اخیر پیمانکار گاز در آبپخش داشته است و باعث صدمه و اخلال در شبکه‌های تاسیسات شهر شده ابراز ناراحتی و اعتراض شدید دارند.
در روزهای گذشته مسئولان چند‌بار جلسه‌هایی برای بررسی وضعیت موجود ترتیب داده‌اند و به بررسی مشکلات در این زمینه پرداخته‌اند ولی تا کنون هیچ نتیجه خاصی از آن حاصل نشده است.
رضا بهروزی، یکی از شهروندان آبپخشی در این ارتباط در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: یکی از نواقصی که فعالیت پیمانکار شرکت گاز در آبپخش داشته است طولانی شدن زمان اجرای طرح‌ها در نقاط مختلف شهر است و این مساله مشکلاتی را برای شهروندان به وجود آورده است.
علی باقری، یکی دیگر از شهروندان آبپخشی به خبرنگار فارس در آبپخش گفت: اجرای پروژه‌های عمرانی در شهرها و روستاها از عواملی است که سبب پیشرفت و توسعه شهرها و روستاها می‌شود و برای دست‌یابی به هر آبادانی باید شاهد تخریب باشیم.
وی تصریح کرد: هرچند گاز از تاسیسات مهم به شمار می‌رود ولی باید به این مسئله توجه داشته باشیم که با توجه به شرایط آب و هوایی و شرایط اقلیمی منطقه نیاز مردم به تاسیسات دیگر بسیار بیشتر است و نباید برای اجرای این پروژه آسیب‌های جدی به تاسیسات مخابراتی، آب و برق شهر که از نیازهای اساسی مردم هستند و بدون وجود آنها زندگی مردم دچار اختلال و نوساناتی می‌شود، وارد شود.
قائم منفرد در این ارتباط اظهار داشت: طولانی شدن زمان اجرای این پروژه‌ها و طولانی شدن بازسازی پس از اتمام حفاری و نصب لوله‌های گاز از عواملی است که سبب گلایه و ناراحتی شهروندان شده است.
شاپور رضایی نیز یادآور شد: از مسئولان شورا و شهرداری و مدیران شرکت گاز می‌خواهیم نسبت به ساماندهی وضعیت خیابان‌ها و کوچه‌ها اهتمام ورزند تا مردم دچار مشکل نشوند.
مسعود باقرنژاد نیز بیان کرد: بیش از چهار ماه است که تمام کوچه‌ها و خیابان‌های آبپخش نیمه‌کاره رها شده و خودروها و موتورسیکلت‌ها و حتی افراد پیاده دچار مشکل شده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد