ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ترور دانشمندان ایرانی نشانگر ناتوانی دشمنان است.

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، مسئول شورای پژوهش بسیج اساتید استان بوشهر در جمع خبرنگاران گفت: ترور دانشمندان ایرانی نشانگر ناتوانی دشمنان است.
عبدالله رضائی  اظهار داشت: رشد علم در کشور در سالهای اخیر روند صعودی داشته و این رشد علمی، دشمنان را به واهمه واداشته تا دست به اقداماتی نظیر ترور بزنند.
وی ترور دانشمندان ایرانی را نمایانگر ضعف دشمنان در مقابل قدرت و عظمت ایران دانست و ادامه داد: باید با چنین رفتارهایی برخورد جدی و قاطع صورت بگیرد تا دیگر شاهد چنین حرکاتی نباشیم.
این استاد دانشگاه اضافه کرد: راه علمی دانشمندان ایرانی همچنان ادامه دارد و افراد زیادی هستند که می‌توانند ادامه دهنده راه شهدای دانشمند باشند و قطعا روند رو به رشد علم و دانش در ایران متوقف نمی‌شود.
وی با اشاره به دست داشتن بازرسان آژانس انرژی اتمی در این ترورها گفت: این یک رسوایی بزرگ برای آژانس است که بازرسان آنها اطلاعات محرمانه ایران را در اختیار تروریستها قرار می‌دهند تا به راحتی بتوانند نقشه‌های شوم خود علیه دانشمندان ایرانی را پیاده‌سازی کنند.
مسئول شورای پژوهش بسیج اساتید استان بوشهر به ترورهای چهره‌های شاخص جمهوری اسلامی در طول تاریخ انقلاب اشاره کرد و افزود: حماقت دشمنان به انها این اجازه را نمی‌دهد که بتوانند بفهمند که نظام مقدس ما از جنگ و ترور باکی ندارد.
وی هدف دشمنان از قتل دانشمندان جوان ایران را حمله به نسل سوم انقلاب دانست و گفت: دشمنان نظام از نقش جوانان در شکل‌گیری چهره علمی کشور واهمه دارند و به همین دلیل نمی‌خواهند که این قشر به راحتی به فعالیت علمی خود ادامه دهد.
رضائی ادامه داد: دشمنان با علم و اعتقادات احمدی روشن مشکل داشتند و نمی‌خواستند فردی با این درجه علمی و با این اعتقادات به اسلام و انقلاب خدمت کند و راهی بهتر از ترور پیدا نکردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد