ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

کوچه‌ها و خیابان‌های آبپخش آسفالت مجدد می‌شوند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

شهردار آبپخش ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش گفت: شهرداری آبپخش توسعه و پیشرفت عمرانی شهر آبپخش را یکی از اولویت‌های اصلی خود قرار داده است و با تمام توان و امکانات در راستای دست‌یابی به این هدف والا گام برمی‌دارد.
سید محمود موسوی اظهار داشت: توسعه عمرانی شهر باید با توسعه زیرساخت‌ها و تاسیسات شهری هماهنگ و همگام باشد تا شاهد گسترش سطح شهر و امکانات برابر در تمامی نقاط شهر باشیم.
موسوی با تاکید بر اهمیت این مسئله ابراز داشت: شهرداری آبپخش همواره بر توسعه شبکه‌های تاسیساتی توجه داشته و در اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی هماهنگی با اجرای این پروژه‌ها را اصل فعالیت خود قرار داده تا شاهد جلوگیری از هزینه‌های زائد و دوباره‌کاری باشیم.
شهردار آبپخش ادامه داد:‌ لکه‌گیری نقاط مختلف سطح شهر پس از حفاری‌های پیمانکار شرکت گاز از خواسته‌های شهروندان است و شهرداری با توجه به شرایط همواره بر انجام این طرح توجه داشته و تا کنون در برخی نقاط شرقی شهر آبپخش شاهد لکه‌گیری خیابان‌ها به منظور رفاه و آسایش شهروندان بوده‌ایم.
موسوی ابراز داشت: اجرای طرح لکه‌گیری در نقاط مختلف منوط به نصب علمک‌های شرکت گاز است و در صورت لکه‌گیری قبل از نصب علمک‌ها مجددا در موقع نصب علمک‌ها شاهد حفاری کوچه‌ها و خیابان‌های مختلف سطح شهر خواهیم بود.
وی با بیان اینکه هماهنگی برای نصب علمک‌ها در یکی از محدوده‌های عمده شهر صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: در محله اسعدی شهر آبپخش بر اساس مذاکرات صورت گرفته در روزهای آینده علمک‌های گاز نصب خواهد شد و شهرداری بلافاصله عملیات لکه‌گیری در این محله و خیابان‌های مجاور را آغاز خواهد کرد.
این مسئول با اشاره به اجرای پروژه آسفالت هفت کوچه شهر آبپخش پس از اتمام فعالیت پیمانکار گاز در آبپخش اذعان داشت: سه پروژه آسفالت کوچه‌های شهر از سال 89 و چهار پروژه آسفالت کوچه‌ها و معابر شهری در سال جدید در برنامه کاری شهرداری قرار داشته که به منظور اتمام فعالیت پیمانکار شرکت گاز در آبپخش به تعویق افتاده است.
شهردار آبپخش یادآور شد: آسفالت خیابان خضراء و کارگر شمالی که از خیابان‌های شمالی شهر آبپخش هستند پس از اتمام فعالیت‌های پیمانکار شکت گاز به اتمام خواهد رسید.
موسوی متذکر شد: این دو خیابان در مجاورت پارک خضراء که از اماکن اسکان مسافران نوروزی در شهر آبپخش است، می‌باشند و برنامه‌ شهرداری آسفالت این دوخیابان تا در بهمن ماه است و از پیمانکار گاز می‌خواهیم فعالیت‌های مربوط به شبکه گاز در این دوخیابان و عملیات نصب علمک‌ها را به اتمام برساند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد