ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

توقف عملیات احداث شبکه گاز در آبپخش به دلیل عدم ترمیم معابری شهر

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش گفت فعالیت پیمانکار شرکت گاز در آبپخش یکی از فعالیت‌های مهم در راستای توسعه و گسترش زیرساخت‌های شهری و پاسخگویی به نیازهای شهروندان است.
مصطفی رضایی، اظهار داشت: نصب شبکه گازرسانی در شهر آبپخش سبب رفاه شهروندان و کاهش مشکلاتی می‌شود که هم‌اکنون در تهیه سیلندرهای گاز وجود دارد و شهروندان آبپخشی کم و بیش از آن ابراز گلایه و ناراحتی دارند.
رضایی با اشاره به وجود نارضایتی‌هایی از عملکرد پیمانکار شرکت گاز در آبپخش ابراز داشت: بنابر دلایلی مردم و مسئولان در مراحل مختلف از روند اجرای این پروژه توسط پیمانکار شرکت گاز استان در آبپخش ناراضی هستند و شورای اسلامی شهر آبپخش با پیگیری‌ها و رایزنی‌های مکرر خود تلاش‌هایی در راستای حل این مشکل انجام داده است.
وی اضافه کرد: ادارات شهر آبپخش به دلیل عدم هماهنگی پیمانکار شرکت گاز در روند اجرای پروژه‌ها در شهر گلایه‌مند هستند و در تمامی نشست‌هایی که به منظور بررسی مشکلات تاسیسات زیرساختی شهر آبپخش برگزار شده خواستار هماهنگی پیمانکار با مسئولان ادارات برای کاهش و حل مشکلات به وجود آمده بوده‌اند.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش ادامه داد: رهاسازی نیمه‌کاره فعالیت‌ها یکی از مسائلی است که شهروندان بر آن توجه دارند و در مراجعات به شورای اسلامی شهر آبپخش بر آن تاکید داشته‌اند.
رضایی در همین راستا متذکر شد: پیمانکار شرکت گاز باید تمامی تخریب‌هایی که در ایام گذشته صورت گرفته است را برطرف کند و پس از آن نسبت به ادامه فعالیت خود اقدام کند.
وی بیان داشت: شهرداری آبپخش با هماهنگی ناظر شرکت گاز استان در آبپخش به منظور حل مشکلات به وجود آمده و حل کردن وضعیت تخریب‌های پیمانکار شرکت گاز در 48 ساعت گذشته نسبت به توقف فعالیت پیمانکار شرکت گاز اقدام کرده است.
رئیس شورای اسلامی شهر آبپخش با بیان مطالبات مردم ابراز داشت: در برخی کوچه‌ها و خیابان‌های اصلی شهر مراحل اولیه عملیات حفاری و تعیین مسیر حفاری بوسیله کاتر انجام شده؛ ولی سنگ‌ریزه‌های ناشی از اجرای این عملیات جمع‌آوری نشده‌اند و مردم از این مسئله ابراز گله و ناخشنودی کرده‌اند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد