ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

انتقاد معاون فرماندار دشتستان از وجود سگ‌های ولگرد در برازجان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، معا.ن سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان بعد از ظهر امروز در جلسه شورای سلامت شهرستان دشتستان گفت: تامین رفاه و سلامت مردم دشتستان مهم‌ترین اولویت همه مسئولان و متولیان امور است و شبکه بهداشت در این راستا وظیفه سنگینی بر عهده دارد.
بخشعلی دهقائدی اظهار داشت: در یکسال اخیر شهرستان دشتستان در حوزه سلامت و بهداشت و توسعه زیرساخت‌های سلامت دارای پیشرفت‌های چشم‌گیری بوده و به موفقیت‌های قابل‌توجهی بویژه در حوزه درمان در سطح شهرها و روستاهای دشتستان دست یافته‌ایم.
معاون فرماندار دشتستان از برگزیده شدن بیمارستان 17 شهریور برازجان در بین بیمارستان‌های کشور در ارائه شایسته خدمات بهداشتی و بالینی و سلامت تقدیر کرد و یادآور شد: رضایت‌مندی مردم مهم‌ترین وظیفه مسئولان است و کسب این عنوان در سطح کشور قابل ستایش است.
دهقایدی بر ترویج فرهنگ سلامت و فرهنگ‌سازی در چگونگی مصرف  صحیح اقلام مصرفی تاکید کرد و گفت: بدون هیچ تردیدی تعامل دستگاه‌های اجرایی در حوزه سلامت در توسعه شاخص‌های سلامت شهرستان امری ضروری است.
وی همچنین از وجود سگ‌های ولگرد در شهر برازجان انتقاد کرد و افزود: برنامه اتلاف سگ‌های ولگرد که ناقل بیماری هستند مدت دو سال است که در دستور کار شورای سلامت قرار گرفته ولی متاسفانه هنوز عملیاتی نشده است.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان خاطرنشان کرد: اتلاف سگ‌های ولگرد در شهر برازجان با هماهنگی نیروی انتظامی و شبکه بهداشت باید عملیاتی شود.
دهقایدی همچنین از نیروی انتظامی و کارگروه سلامت خواست که از فروش و توزیع مرغ زنده توسط مرغ‌فروشان غیر مجاز جلوگیری به عمل آید و با آنها برخورد شود.
وی همچنین خواستار تسریع در رسیدگی به پرونده‌های تخلفاتی بهداشتی از اداره دامپزشکی از سوی دادگستری شهرستان شد.
دهقایدی تصریح کرد: برای بهبود وضعیت سلامت مردم نباید کم‌کاری شود و باید تمام توان خود را به کار گیریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد