ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

جمع‌‌آوری 3.3 میلیارد ریال زکات در سعدآباد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتستان عصر دوشنبه در نشست ستاد زکات سعدآباد گفت: کمیته امداد در راستای محرومیت‌زدایی و فقرزدایی در سال‌های اخیر عملکرد مطلوبی داشته و به ویژه در امر خودکفا کردن افراد زیر پوشش شاهد موفقیت‌های خوبی هستیم.
محمد موفق منشبا اشاره به اهمیت زکات اظهار داشت: زکات از مهم‌ترین حسنات است و گسترش فرهنگ زکات در جامعه امری لازم و ضروری است که مسئولان باید در این راستا اهتمام ورزند.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) سعدآباد با تشکر از حضور ائمه جمعه سعدآباد و وحدتیه و بخشدار و دیگر اعضا، تلاش و همکاری هرچه بیشتر برای پیشبرد فریضه شرعی زکات را خواستار شد.
موفق‌منش ادامه داد: با همت و اعتماد مردم به مسئولین به ویژه رهبران روحانی و روحانیت معظم که در راس آنها در سطح بخش امامان جمعه شهرهای وحدتیه و سعدآباد قرار دارد، توانسته‌ایم در جمع‌آوری زکات پیشرفت خوبی داشته باشیم.
رئیس کمیته امداد سعدآباد از جمع‌‌آوری 3.3 میلیارد ریال زکات در سعدآباد خبر داد و اذعان کرد: از ابتدای سال 90 تاکنون مبلغ 330 میلیون تومان زکات در منطقه سعدآباد جمع‌آوری شده که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.
موفق‌منش ارتباط چهره به چهره با کشاورزان به منظور جمع‌آوری زکات را با اهمیت دانست و گفت: امیدوار هستیم این مهم در دستور مسئولان و اعضاء ستاد زکات قرار بگیرد.
وی در ادامه استفاده از معنویات ماه محرم و صفر و استفاده عملی هرچه بیشتر از فلسفه شهادت اباعبدالله‌الحسین (ع) را خواستار شد.
بخشدار سعدآباد نیز اظهار داشت: زکات امر مهمی در اسلام است که در کنار نماز قرار گرفته و باید نسبت به احیای این فریضه اهتمام ورزیم.
غلامرضا وفایی افزود: کشاورزان این بخش در پرداخت زکات پیشقدم هستند و بیشتر از ظرفیت خود مشارکت کرده‌اند.
وی یادآور شد: تقویت ستاد زکات باید در دستور کار همه مسئولان قرار گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد