ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برگزاری گفتمان‌های مهدویت در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، مسئول امور بانوان بخشداری ابپخش دوشنبه‌ شب در نشست با فعالان فرهنگی و خبرنگاران در آبپخش گفت: در نیمه دوم سال جاری کمیته امور بانوان آبپخش به طور خاص بر مسائل مذهبی و دینی توجه داشته و نشست‌های متنوعی در این راستا برگزار کرده است.

فاطمه جهان‌افروز عنوان کرد: برگزاری نشست مهدویت، انتظار و نقد افکار مسیحیت و شیطان‌پرستی با حضور اساتید کشور و برگزاری یادواره شهدای اساتید بسیجی استان از مهم‌ترین برنامه‌های این کانون است.
جهان‌افروز با بیان اینکه در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی کمیته بانوان بخش آبپخش بیشترین توجه را بر نیازهای جامعه معطوف کرده‌ایم، ادامه داد: در هیچ زمانی از تاریخ مانند امروز نیاز به طرح مسئله مهدویت با گستردگی فراوان در جامعه نداشته‌ایم.
مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش اذعان کرد: برگزاری نشست‌های مهدویت از ماه محرم در جلسات هفتگی کمیته امور بانوان بخشداری آبپخش در زینبیه آبپخش آغاز شده و در دوره زمانی یکساله ادامه خواهد داشت.
جهان‌افروز در ارتباط با نحوه برگزاری این نشست‌ها در آبپخش افزود: در طول هفته در دو نوبت شاهد برگزاری نشست‌های مهدویت با حضور گسترده بانوان آبپخشی هستیم و سعی داریم با برنامه‌ریزی و حمایت مسئولان در این نشست‌ها از اساتید مجرب حوزه و دانشگاه بهره گیریم.
وی بیان کرد: در مدتی که شاهد برگزاری این جلسات در آبپخش بوده‌ایم، با گذشت زمان و جلسات مختلف شاهد افزایش کمی و کیفی سطح جلسات بوده‌ایم و میزان استقبال بانوان آبپخشی از این برنامه به طور چشمگیری رشد داشته است.
این مسئول اضافه کرد: مسئولان فرهنگی باید تلاش خود را برای ایجاد مکان‌هایی برای برطرف شدن شبهات در ارتباط با مسئله مهدویت برای جوانان که حساس‌ترین اقشار جامعه هستند، ایجاد کنند تا شاهد رفع شبهات دینی موجود در جامعه پیرامون مسئله مهدویت که از مهم‌ترین مسائل جامعه است به کار گیریم.
مسئول امور بانوان بخشداری آبپخش بیان کرد: با توجه به گسترش فرقه‌های ضاله نوظهور در جامعه نیاز به برگزاری این جلسات در جامعه بیشتر احساس می‌شود و با حمایت مسئولان برای گسترش این جلسات و بصیرت‌افزایی بانوان و جوانان تلاش خواهیم کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد