ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

20 میلیارد ریال اعتبار برای آبادانی روستاهای آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پتیگاه خبری ندای آبپخش، بخشدار آبپخش شامگاه دوشنبه در نشست با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای بخش آبپخش بیان داشت: توجه به روستاها و تلاش برای حل مشکلات روستاها یکی از نیازهای مهم بخش است که در اعتبارات پروژه‌های عمرانی بخش آبپخش توجه ویژه‌ای به آن شده است.

احمد خرم‌روز اظهار داشت: روستاهای بخش آبپخش به دلیل دارا بودن زمین‌های خاصل‌خیز کشاورزی دارای موقعیت‌های شغلی فراوان در عرصه‌های کشاورزی هستند و در شرایطی که اشتغالزایی یکی از سیاست‌های اساسی دولت خدمتگزار است با توجه به رفع نیازهای روستاها می‌توانیم زمینه حضور مردم در روستاها و گسترش مشاغل روستایی را در جامعه فراهم آوریم.
خرم‌روز بیان داشت: باید با برنامه‌ریزی برای توسعه مشاغل کشاورزی و دامداری که فرصت فعالیت در این عرصه‌ها در روستاهای بخش وجود دارد زمینه را برای گسترش اشتغال بومی در مشاغل فراهم آوریم.
بخشدار آبپخش بیان کرد: تجهیز روستاها و حل مشکلات روستاها از عواملی است که می‌تواند زمینه حضور و اقامت افراد در روستاها را فراهم آورد و از کاهش جمعیت روستاها و متروکه شدن آنها جلوگیری کند.
وی در همین باب خاطرنشان کرد: یکی از مزایای حل مشکلات روستاها حفظ تناسب جمعیت روستایی و شهری بخش و جلوگیری از افزایش نامطلوب جمعیت شهر می‌شود.
خرم‌روز با بیان اینکه در اختصاص اعتبارات بخش توجه خاصی به پیشرفت روستاها وجود دارد، یادآور شد: اعتبارات عمرانی بخش آبپخش در سال جاری 45 میلیارد ریال است و بیش از 20 میلیارد ریال از این مقدار به بخش عمران روستایی اختصاص یافته است.
این مسئول بیان داشت: از ابتدای تصدی منصب بخشداری آبپخش توجه ویژه‌ای به روستاهای بخش داشته‌ایم و در بازدیدهایی که از روستاهای بخش صورت گرفته نسبت به شناخت مشکلات و تلاش برای حل این مشکلات اقداماتی انجام گرفته است.
بخشدار آبپخش عنوان کرد: بخشداری از طریق مذاکرات مکرر با دهیاران و شوراهای اسلامی از مشکلات روستاها آگاهی به دست می‌آورد و بر اساس اولویت‌ها و اهمیت نیازها به پیگیری برای برطرف کردن آنها اقدام می‌کند.
خرم‌روز بیان داشت: خدمت به مردم از بزرگ‌ترین افتخارات و لذت‌های مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و با تمام توان در راستای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم شریف بخش آبپخش تلاش می‌کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد