ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اجرای طرح همیار شهردار در مدارس آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، شهردار آبپخش دوشنبه‌ شب در نشست با مسئولان آموزش و پرورش آبپخش اظهار داشت: یکی از رویکردهایی که شهرداری آبپخش از ابتدای سال تحصیلی جاری بر انجام آن تاکید داشته، اجرای برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر است.

سید محمود موسوی ادامه داد: با تلاش در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و فرهنگ‌سازی در زمینه زندگی شهری می‌توان اقدامات قابل توجهی در راستای بهبود وضعیت شهرنشینی در آبپخش انجام داد.
موسوی با تاکید بر اهمیت فرهنگ‌سازی در مدارس اذعان کرد: دانش‌آموزان از حساس‌ترین رده‌های سنی در جوامع انسانی هستند و با برنامه‌ریزی در فضای مدارس می‌توان گام‌های ارزشمندی در زمینه گسترش نیازهای شهرنشینی و فرهنگ‌سازی در ارتباط با آنها برداشت.
وی اضافه کرد: امروزه ‌یکی از مشکلات شهر عدم رعایت قوانین شهری و نظم شهری در برخی نقاط شهر در زمینه‌های خاص است که در شهر عادی به نظر می‌رسد و شهرداری با اجرای طرح همیار شهردار گام‌های ارزشمندی در راستای رفع این مشکلات برمی‌دارد.
این مسئول با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی همگانی توسط شهرداری آبپخش برای نهادینه کردن فرهنگ‌ شهرنشینی بیان داشت: شهرداری آبپخش در یک ماه گذشته با ارسال پیامک‌های همگانی برای شهروندان آبپخش در مسیر اراده کردن نکاتی مهم برای بهبود چهره شهر اقداماتی انجام داده است.
شهردار آبپخش گفت: انباشتن نخاله‌ها و مصالح ساختمانی در حاشیه معابر شهر از مشکلاتی است که موجب بی‌نظمی چهره شهر شده و شهرداری در ماه‌های اخیر به طور جدی در راستای حل این مشکل اقداماتی را انجام داده و فعالیت‌های شایان ذکری انجام داده است.
موسوی خاطرنشان کرد: طرح همیاران شهردار یکی از برنامه‌هایی است که در نشست مدیران شهرداری آبپخش در دستور کار قرار گفته و هدف از اجرای آن ارتقای فرهنگ شهروندی در مدارس و خانواده‌های دانش آموزان است.
وی در ارتباط با نحوه اجرای این طرح در شهر آبپخش یادآور شد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته توسط مدیران شهرداری آبپخش این طرح ابتدا در مدارس مقطع ابتدایی و پس از آن در مدارس مقاطع راهنمایی و متوسطه است.
شهردار آبپخش بیان کرد: تشویق دانش‌آموزانی که خانواده‌های خود را در مسیر اجرای برنامه‌های شهری قرار دهند یکی از راهکارهای شهرداری برای اثرگزاری این طرح است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد