ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

50 میلیارد ریال برای احداث پل بزرگ کلل در دشتستان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ندای‌آبپخش گفت: توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل در استان بوشهر در سال جهاد اقتصادی با شتاب و کیفیت مطلوبی در دست اجراست و موفقیت‌های قابل‌توجهی نیز حاصل شده است.
علیرضا صفایی بوشهری اظهار داشت: رفع نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌تر کردن راه‌ها و بزرگراه‌ها در دستور کار این اداره کل قرار دارد و به فضل خدا بتوانیم به اهداف از قبل تعیین شده برسیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر از پیشرفت 48 درصدی پل بزرگ کلل در دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: پل کلل به عنوان راه ارتباطی برازجان گناوه به طول 430 متر و با اعتباری بالغ بر 50 میلیارد ریال با 48 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.
صفایی بوشهری تصریح کرد: پل کلل در واقع مسیر استراتژیکی است که در محور مواصلاتی استان بوشهر به سمت خوزستان قرار دارد و دوبانده شدن این پل اهمیتی بسیار زیاد در توسعه و رونق استان دارد.
وی اضافه کرد: مسئولان شهرستان دشتستان همکاری مطلوبی دارند و قرارگاه خاتم و موسسه الهادی نیز در اجرای این طرح اهتمام ویژه‌ای دارند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اینکه احداث این پل بخشی از پروژه بزرگ بزرگراه اهرم به دیلم است گفت: کل اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای کامل راه اهرم گناوه و دیلم به طول 213 کیلومتر بالغ بر 250 میلیارد تومان است که در صورت تامین اعتبار لازم و رفع معارض تا پایان شهریور سال 91 شاهد تکمیل پروژه پل کلل در این مسیر مهم خواهیم بود.
صفایی بوشهری اذعان کرد: تکمیل و بهسازی راه‌های روستایی و آسفالت مجدد راه‌های روستایی در دستور کار این اداره کل قرار دارد و احداث راه‌های جدید در مناطق صعب‌العبور نیز با همت این اداره کل در دست انجام است.
وی یادآور شد: برای توسعه اقتصادی و افزایش بهره‌وری باید نسبت به بهبود وضعیت راه‌ها و بزرگراه‌ها در استان اهتمام ورزیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد