ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

برتری پرسپولیس مقابل استقلال اهرم

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

در روزی که پرسپولیس نتوانست فوتبال زیبایی را ارئه کند، با نتیجه دو بر صفر مقابل استقلال اهرم به برتری دست یافت. پرسپولیس در حالی این بازی را برد که بنا به حکم کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان این مسابقه باید بدون تماشاگر برگزار می‌شد ولی تعداد زیادی از هواداران این تیم در ورزشگاه حاضر بودند و از ابتدا به تشویق تیم خود پرداختند و پس از دریافت گل هم داور را مورد محبت خود قرار دادند.

در تنها بازی برگزار شده از هفته شانزدهم مسابقات فوتبال لیگ دسته اول فوتبال استان تیم پرسپولیس آب‌پخش در اهرم مهمان استقلال این شهر بود و موفق شد با گلهای سیدعبدالمجید طباطبائی و هادی ابراهیمی مقابل این تیم به برتری دست یابد.
برای پرسپولیس در این مسابقه سیدحامد موسوی(ابوالفتح کرمی) -حسین حسن‌زاده- اسماعیل زارع (کاظم شجاع‌الدین)- عسکر حیدری - محمد رتبه - وحید رضایی - محمد فرهمند - سید عبدالمجید طباطبائی- حمید دهقانی - محمد دهقانی(هادی یزدانی) و هادی ابراهیمی به مصاف حریف خود رفت.
نیمه اول بازی را دو تیم با احتیاط بازی کردند و نتوانستند موقعیت‌های خوبی روی دروازه ها ایجاد کنند و بازی بدون گل به پایان رسید.

http://www.up.persianv.com/images/kx7t3972zt2l67ilfmz.jpg

دو تیم با سه امتیاز این مسابقه می‌توانستند وضعیت خود را تا حد زیادی بهبود ببخشند. تیم استقلال اهرم که در این بازی چند بازیکن خود را به علت محرومیت در اختیار نداشت، به مساوی هم راضی بود و بیشتر سعی می کرد بازی را حفظ کند.
بازی تا دقیه 78 بازی بدون گل دنبال شد تا اینکه حمید هقانی با خطای مدافع استقلال در محوطه جریمه متوقف شد و طباطبائی موفق شد این پنالتی را تبدیل به گل کند.
چند دقیقه پس از این گل هادی ابراهیمی روی یک حرکت فردی چند نفر را در محوطه جریمه استقلال جا گذاشت و توپ خود را وارد دروازه کرد تا بازی با نتیجه دو بر صفر به پایان برسد.
پرسپولیس با این برد 2 امتیازی شد و در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد