ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

22 بهمن افکار جهانیان متوجه ایران اسلامی است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، کارشناس سیاسی بخشداری آبپخش در نشست با مسئولان ستاد برگزاری برنامه‌های دهه فجر در آبپخش بیان داشت:‌ دهه فجر در عرصه‌ای که همه به دنبال آن بودند که دین را از صحنه مدیریت جهانی بزدایند، جلوه‌گر شد و نماد حاکمیت دینی بود.
سید کاظم موسوی ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در بخشداری برای برگزاری مطلوب‌تر برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر بخشی از کار به نحو مطلوب صورت گرفته است و برای رسیدن به وضعیت مطلوب تلاش می‌کنیم.
موسوی متذکر شد: یکی از اهدافی که مسئولان کمیته‌های مختلف ستاد دهه فجر باید دنبال کنند این است که برنامه‌هایی کارا و اثربخش اجرا کنیم و بخش را از لحاظ اجرای برنامه‌ها در سطح شهرستان مطرح کنیم.
کارشناس سیاسی بخشداری آبپخش اظهار داشت: این بخش در مناسبت‌های ملی و مذهبی در ایام مختلف سال به نحو مطلوب عمل کرده و باید تلاش خود را بکار گیریم تا در برنامه‌های دهه فجر که از برنامه‌های مهم طول سال است به نحو مطلوب عمل کنیم و بیشترین برنامه‌ها را با بهترین کیفیت انجام دهیم.
موسوی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران که با رهبری معمار کبیر انقلاب به پیروزی رسید عزت، سربلندی و استقلال ملت ایران را برای ایشان به ارمغان آورد و آزادی که امروز در سطح ملی و بین‌المللی شاهد آن هستیم ناشی از انقلاب اسلامی ملت ایران است و امروز با تبعیت از فرامین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای برای حفظ آن باید تلاش کنیم.
وی ادامه داد: ما امروز مسئول حفظ ارزش‌هایی هستیم که از گذشته به ما منتقل شده و باید آنرا به نسل‌های آینده و نسل جدید منتقل کنیم.
این مسئول بیان داشت: امروز نگاه دشمن به مردم ماست و مردم با حضور فعال در برنامه‌های ملی و مذهبی می‌توانند زمینه یاس و نومیدی دشمنان را فراهم آورند.
کارشناس سیاسی بخشداری آبپخش تاکید کرد: امروز کشور در حال گذر از جریان فتنه‌ای که پس از انتخابات 88 شکل گرفته و جریان انحرافی است که برای تحقق اهداف این جریان شکل گرفته می‌باشد و با درایت مسئولان نظام شاهد خنثی کردن این برنامه‌ها هستیم.
موسوی اذعان داشت: حضور پررنگ مردم در برنامه‌های ملی و مذهبی نمودی بر ولایتمدار بودن امت ایران اسلامی و آمادگی فداکاری ایشان برای صیانت و دفاع از اهداف و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است و با حضور پرشور خود در سایه دفاع از انقلاب اسلامی ‌می‌توانیم این واقعیت را به منصه ظهور بنشانیم.
وی با اشاره به اینکه تمامی نگاه‌ها به روز 22 بهمن است، خاطرنشان کرد: مسئولان باید در روزهای قبل از راهپیمایی 22 بهمن برنامه‌های متنوعی اجرا کنند و توجه خود را بر این روز معطوف دارند زیرا در این روز افکار بین‌المللی متوجه کشور ما و میزان حضور مردم در این برنامه‌هاست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد