ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در دهه فجر در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، معاون شهردار آبپخش سه‌شنبه شب در نشست هماهنگی ستاد دهه فجر بخش آبپخش اظهار داشت: دهه فجر برای ملت ایران و سایر ملل اسلامی حایز اهمیت بوده و برخاسته از عمق اعتقادات دینی و معنوی مردم است.
عطا جهانگیری عنوان کرد: آنچه که امروز به عنوان بیداری اسلامی در سرتاسر دنیا شاهد آن هستیم نشات گرفته از انقلاب اسلامی ایران است و در ایام دهه فجر با تمام توان باید برای اجرای مطلوب‌تر برنامه‌های دهه فجر تلاش کنیم.
جهانگیری با بیان اینکه شهرداری در ستاد دهه فجر مسئولیت ستاد تزئینات را بر عهده دارد، ابراز داشت: تبلیغات در تمامی فعالیت‌ها از مهم‌ترین نقش مهمی در تدوین آن اهداف دارد و مساله تبلیغات همواره مورد توجه همگان قرار داشته است.
وی اضافه کرد: در نشست با مدیر روابط عمومی شهرداری و سایر مدیران شهرداری برنامه‌ریزی خود را برای اجرای مسئولیت کمیته تبلیغات ستاد دهه فجر بخش در سطح شهر انجام داده‌ایم.
معاون شهردار آبپخش با اشاره به نصب پرچم‌های جمهوری اسلامی در سطح بلوار انقلاب بیان داشت: در مسیر بلوار انقلاب و پنج نقطه شهر به طور ویژه پرچم‌های جمهوری اسلامی را نصب خواهیم کرد.
جهانگیری اذعان داشت: مدارس و ادارات مستقر در سطح شهر می‌توانند با نصب پلاکارد، بنر، پرچم و محیط اطراف خود می‌توانند نقش مهم و ارزنده‌ای در راستای تزئینات شهر ایفا کنند.
وی تصریح کرد: شهرداری در تمامی برنامه‌های ملی و مذهبی حضور فعال داشته و از تمامی برنامه‌ها نیز حمایت کرده و در این ایام نیز آمادگی همکاری در اجرای برنامه‌های دهه فجر را داریم.
معاون شهردار آبپخش خاطرنشان کرد: در روز راهپیمایی دهه فجر به منظور رفاه حال شهروندان شرکت کننده در راهپیمایی 22 بهمن مسیرها را آب‌پاشی خواهیم کرد.
مدیر روابط عمومی شهرداری آبپخش نیز در ادامه گفت: هرساله شاهد نصب بنر و پلاکاردهای فراوان نهادها و ارگان‌ها در سطح شهر هستیم و این امر باعث زیباتر شدن چهره شهر می‌شود ولی از مسئولان انتظار داریم پس از اتمام مناسبت‌ها نسبت به جمع‌آوری بنرها و پلاکاردهای نصب شده اقدام کنند.
سید مجتبی بصری اذعان داشت: با جمع‌آوری پلاکاردها و بنرها می‌‌توانیم زمینه زمینه استفاده بهینه از امکانات تبلیغاتی و وسائل تزییناتی را فراهم آوریم و از هزینه‌‌های مجدد جلوگیری کنیم.
بصری ادامه داد: خبرنگاران رسانه‌های تصویری و مکتوب در سطح شهر همواره در راستای اطلاع‌رسانی در مورد وقایع و رویدادهای سطح شهر فعال بوده‌اند و انتظار داریم در ایام‌الله دهه فجر نیز برنامه‌ها را مورد پوشش خبری قرار دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد