ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

با تعیین قاضی دادگاه عمومی آبپخش به زودی راه‌اندازی می‌شود

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: برای تامین امنیت و آرامش مردم شهرستان دشتستان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم و با همه امکانات و توانمندی‌ها در این مسیر فعالیت می‌کنیم.
عبدالکریم رستگار اضافه کرد: برخورد قاطعانه با مجرمان و افراد خلافکار در چند سال اخیر در دشتستان انجام گرفته و تکرار جرم در این شهرستان به کمترین میزان خود رسیده است.
رئیس دادگستری دشتستان خاطرنشان کرد: شوراهای حل اختلاف در این شهرستان تاثیر بسزایی در بهبود روند قضایی داشته‌اند و به ویژه در رفع اطاله دادرسی نقش بی‌نظیری داشته‌اند.
رستگار تصریح کرد: بیش از 60 درصد پرونده‌های قضایی توسط این شوراها در دشتستان حل و فصل شده‌اند و به فضل خدا با تقویت شوراهای حل اختلاف بتوانیم در کاهش اطاله دادرسی به موفقیت بیشتری برسیم.
وی اضافه کرد: هم‌اکنون و بر اساس آمار جرم و جنایات، دشتستان از امن‌ترین شهرستان‌های کشور است و تلاش داریم با همکاری نیروهای انتظامی و امنیتی در بهبود وضعیت امنیتی اهتمام ورزیم.
رئیس دادگستری دشتستان با تاکید بر لزوم تقویت دادگاه‌های بخش گفت: دادگاه بخش شبانکاره و بخش سعدآباد فعالیت خوبی دارند و امیدوار هستیم به زودی در سایر بخش‌ها نیز شاهد استقرار دادگاه باشیم.
رستگار از راه‌اندازی دادگاه عمومی در بخش آبپخش خبر داد و افزود: آبپخش از بزرگ‌ترین بخش‌های استان است و استقرار دادگاه عمومی در این بخش ضروری است.
وی اذعان داشت: مجوز راه‌اندازی دادگاه عمومی آبپخش اخذ شده و زمین و مکان مورد نظر نیز تدارک دیده شده و به فضل خدا با تعیین قاضی به زودی دادگاه بخش آبپخش راه‌اندازی می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد