ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تشکیل اتاق خبر در رشد آبپخش تاثیر بسزایی داشته است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش عصر امروز در نشست هماهنگی ستاد اجرایی برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در آبپخش گفت: هر سال که از تاریخ انقلاب می‌گذرد وظیفه مردم و برگزارکنندگان در راستای گرامیداشت این ایام سنگین‌تر می‌شود و مطالبات در یادآوری این ایام بیشتر می‌شود.
محمد نجفی با تاکید بر اهمیت انتقال دقیق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی به جوانان و نسل‌های جدید جامعه، اظهار داشت: مواجه بودن با نسل‌های جدید موجب سخت‌تر شدن کار می‌شود زیرا می‌خواهیم فرهنگ و تاریخی را به افرادی منتقل کنیم که در آن زمان حضور نداشته‌اند.
نجفی خاطرنشان کرد: ارائه حقایق، واقعیات و اهداف و آرمان‌‌های انقلاب به نسل جدید از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه داشته باشیم و باید از طریق رسانه‌‌ها جریان انقلاب اسلامی ایران را به نسل سوم و آیندگان به تصویر بکشیم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش بیان داشت: با توجه به شکل‌گیری بیداری‌های اسلامی با الگوبرداری از نظام مقدس جمهوری اسلامی در جامعه باید برنامه‌ها را در دهه فجر با توجه به شاخص‌های موجود در کشور و بیداری اسلامی باید برنامه‌ها را در این مسیرها تنظیم کنیم.
نجفی ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپخش در ستاد دهه فجر مسئولیت کمیته تنظیم گزارش و انعکاس اخبار را بر عهده دارد و با تمام توان در راستای اجرای این برنامه‌ها تلاش می‌کنیم.
وی تاکید کرد: تشکیل اتاق خبر یکی از عواملی است که در دوسال اخیر باعث بهبود وضعیت انعکاس اخبار و رویدادهای بخش آبپخش شده و اتاق خبر در رشد آبپخش تاثیر بسزایی داشته و در ایام دهه فجر نیز با همکاری مسئولان اتاق خبر بخشداری آبپخش به نحو مطلوب اخبار و رویدادها را منعکس خواهیم کرد.
این مسئول با اشاره به برنامه‌ریزی ارشاد برای اجرای برنامه‌های مختلف در ایام‌الله دهه فجر ابراز داشت: برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مسابقات، نمایشگاه، شب شعر و ... را توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش آبپحش انجام داده‌ایم.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آبپخش بیان داشت: رسانه‌ها بعنوان گوش و چشم مردم هستند و مسئولان می‌توانند برای تنویر افکار عمومی با همکاری رسانه‌ها مردم را در جریان فعالیت‌های خود قرار دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد