ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

اجرای 218 ویژه‌برنامه دهه فجر در آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، بخشدار آبپخش عصر امروز در نشست با مسئولان کمیته‌های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در آبپخش گفت:‌ ایام دهه فجر فرصت مناسبی برای بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی است؛ لذا باید با برنامه‌ریزی دقیق و همچنین خلاقیت و نوآوری درتدوین برنامه‌ها بویژه مشارکت مردم در برگزاری جشن انقلاب تلاش کنیم.
احمد خرم‌روزادامه داد: یکی از اهداف ستاد در اجرای برنامه‌های دهه فجر در زمان حاضر ارتقای سطح آگاهی و بصیرت برای جامعه است و مسئولان باید از این دهه برای تبیین و آگاهی دادن به نسل جوان بیشترین بهره را ببرند.
خرم‌روز اضافه کرد: تبیین اهداف انقلاب اسلامی دراجرای برنامه‌های دهه فجر امسال با رعایت اصل خلاقیت و ابتکار ضروری است و مسئولان کمیته‌های ستاد اجرای برنامه‌های دهه فجر آبپخش باید در راستای تحقق این هدف تلاش کنند.
وی یادآور شد: مردم ولایتمدار و انقلابی آبپخش در تمامی برنامه‌های ملی و مذهبی حضور پررنگی دارند و باید تلاش خود را برای حضور پرشور و حداکثری مردم در راهپیمایی 22 بهمن بکار گیریم.
این مسئول با اشاره بر برنامه‌های مختلف در آبپخش اشاره کرد و افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد برنامه‌های مختلف و متنوعی در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی و ... در بخش آبپخش خواهیم بود.
بخشدار آبپخش با بیان اینکه تمام روستاهای بخش آبپخش نیز در اجرای برنامه‌های ستاد اجرایی دهه فجر فعال خواهند بود، اذعان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 218 ویژه‌برنامه‌ دهه فجر در بخش آبپخش اجرا می‌شود.
خرم‌روز عنوان داشت: هیچ نهاد و دستگاهی به تنهایی نمی‌تواند برنامه‌های ستاد دهه فجر را به نحو مطلوب اجرا کند و برای اجرای مطلوب‌تر این برنامه‌ها تمام دستگاه‌های اجرایی باید با هم همکاری و هماهنگی داشته باشند.
وی به برگزاری کارگاه آموزشی ویژه بانوان در دهه فجر در آبپخش اشاره کرد و گفت: در 17 بهمن‌ماه شاهد حضور مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر در بخش آبپخش و برگزاری کارگاه آموزشی بانوان با حضور گسترده بانوان بخش آبپخش خواهیم بود.
بخشدار آبپخش بیان داشت: از مسئولان دستگاه‌های اجرایی انتظار داریم در برنامه‌های ستاد دهه فجر حضور پرشور داشته باشند و با تمام توان در راستای اجرای مطلوب‌تر برنامه‌های دهه فجر همکاری داشته باشند.
خرم‌روز تاکید کرد: در راستای بهبود چهره شهر در ایام‌الله دهه فجر از مسئولان می‌خواهیم نسبت به تزئین سردرب ادارات و دستگاه‌های اجرایی بخش آبپخش اقدام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد