ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

نوسازی 8 کیلومتر از شبکه‌های توزیع آب آبپخش

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس اداره آب و فاضلاب آبپخش عصر چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های آب و فاضلاب در شهر آبپخش اظهار داشت: نوسازی شبکه‌های آبیاری از موارد مهمی است که در سال اخیر آب و فاضلاب آبپخش نسبت به آن اقدام کرده است.
یسد احمدرضا مهدوی عنوان کرد: در شهر آبپخش حدود 90 کیلومتر شبکه توزیع آب وجود دارد و با توجه به قدمت بالای برخی محله‌ها توسعه و نوسازی شبکه‌های آبیاری از اهمیت بالایی برخوردار است.
مهدوی ادامه داد: در برخی نقاط در شبکه‌ توزیع آب در شهر آبپخش گرفتگی‌ها و شکستگی‌های مکرری وجود داشت که با اجرای این طرح نوسازی شبکه‌ توزیع آب در آبپخش شاهد حل این مشکل در شهر آبپخش هستیم.
رئیس آب و فاضلاب آبپخش اذعان کرد: در سال جاری شاهد اجرای نوسازی در هشت کیلومتر از شبکه‌های توزیع آب با اعتبار حدود 800 میلیون ریال در شهر آبپخش بوده‌ایم.
مهدوی ادامه داد: در سال‌های گذشته حدود 40 کیلومتر نوسازی در سطح شهر صورت گرفته بود و در سال جاری با توجه به نیازهای شهر و اولویت‌های موجود شاهد نوسازی در هشت کیلومتر از شبکه‌های توزیع آب آبپخش بوده‌ایم.
این مسئول بیان کرد: اجرای این طرح در آذر ماه شروع شده و تاکنون شاهد بهره‌برداری صد درصدی از این شبکه‌ها در شهر بوده‌ایم و با نصب انشعابات تمام فعالیت‌های مربوطه پایان می‌یابد.
رئیس آب و فاضلاب آبپخش عنوان کرد: امید داریم با پیگیری‌های بخشدار محترم در سال آتی شاهد جذب اعتبارات نوسازی شبکه‌های توزیع آب شهر آبپخش و ارائه خدمات مطلوب‌تر به کشاورزان باشیم.
مهدوی تصریح کرد: با اجرای این پروژه دیگر شاهد قطعی آب در نقاطی که در تابستان گذشته به دلیل شکستگی شبکه توزیع آب شاهد قطع آب در آنها بوده‌ایم، نخواهیم بود.
وی با اشاره بر اهمیت نوسازی شبکه‌های توزیع آب بیان داشت: نوسازی شبکه‌های توزیع آب موجب رفع فرسودگی‌ها و جلوگیری از هدررفت بی‌رویه آب می‌شود.
رئیس آب و فاضلاب آبپخش عنوان کرد: جلب رضایت شهروندان ولایتمدار آبپخشی مهم‌ترین هدفی است که مجموعه آب و فاضلاب آبپخش آن را دنبال می‌کند و تمام توان خود را برای تحقق این هدف والا به کار خواهیم گرفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد