ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

واقعا آبپخش برای هم‌استانی‌هامان ناشناخته است؟؟؟؟

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

یکی از کاربران پایگاه خبری ندای آبپخش در یادداشی که به این پایگاه خبر یارسال کرد مطلبی قابل تامل برای ما ارسال کرد که به شما سفارش می‌کنیم چند لحظه‌‌ای وقت خود را صرف خواندن این مطلب کنید:

امروز ظهر وقتی داشتم به سایت‌ ها و صفحات استانی خبرگزاری ها سر می زدم یه نکته جالب ذهنم رو به خودش درگیر کرد که خواستم به شما هم شهری های عزیز هم این مطلب رو گوشزد بشم.

تو یکی از خبرگزاری های رسمی و معروف خبری از بخشدار آبپخش با عنوان " افزایش کیفیت‌ برنامه‌ها اولویت ستاد دهه فجر آب‌پخش است " را داشتم مطالعه می کردم ، مطالب رو قبلا دیده بودم ولی نکته قابل تامل این است که آخر این خبر نوشته شده بود " آب پخش در استان بوشهر واقع شده است ".

چند نکته در این مطلب نهفته است که می خواستم برای آگاهی هم شهری های عزیزم آن ها را ذکر کنم ، البته بعید می دانم  ندای آبپخش این مقاله را منتشر کند.

1- صفحات استانی خبرگزاری های سراسری جهت انعکاس اخبار و وقایع استان فعالیت دارند و بیشتر مخاطبین آن از اهالی همان استان مربوط می باشند که در این صورت نیازی به ذکر این نکته نیست که آب پخش در استان بوشهر واقع شده است چون هم استانی های ما همگی آب پخش را با نخل های بلند و سر به فلک کشیده اش می شناسند و نیازی به ذکر این نکته برای آن ها نیست که در استان بوشهر شهری به نام آبپخش هم وجود دارد.

2- در صورتی که منظور نویسنده خبر از ذکر این نکته که " آبپخش در استان بوشهر واقع شده است " این است که خوانندگان غیر بومی استان بوشهر از این مطلب آگاه شوند باید خدمت نویسنده محترم یادآور شوم که هر کس برای خواندن خبرها به صفحه استان عزیزمان بوشهر رجوع کند و خبر آبپخش را ببیند متوجه می شود آبپخش شهری از استان بوشهر است که خبر آن در این صفحه ذکر شده است و دیگر نیازی به ذکر این نکته نبود.

3- در صورتی که فرض کنیم این خبر به سایر صفحات سایت بخواهد منتقل شود و هیچ نامی از استان بوشهر آورده نشود از راهنمای اخبار کنار سایت کاملا مشخص است که خبر مربوط به استان دلیران و شیران استان بوشهر می باشد.

4- اگر فرض را بر این بگذاریم که در راهنمای سایت هیچ چیزی مشخص نمی بود آیا صلاح نمی دانستید افراد با یک جستجوی ساده در اینترنت اطلاعاتی اولیه درباره شهر عزیزمان آبپخش بزرگ به دست بیاورند.

این مطلب را موقعی از زیادی غم و اندوه از ناچیز شمرده شدن شهرمان می نویسم که با چندین نفر از دوستانمان کنار هم نشسته ایم و در حال چکاب سایت ها هستیم.

در پایان از ندای آبپخش می خواهیم که این مقاله را منشر کند.

قصد روده درازی نداشتم ببخشید اگه روده درازی شده / وحید ( لینک خبر مذکور)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد