ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تنها 15 درصد کلاس‌های درس شبانکاره هوشمند هستند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس اداره آموزش و پرورش منظقه شبانکاره بعد از ظهر پنج‌شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شبانکاره گفت: توسعه زیرساخت‌های آموزشی و پرورشی از مهم‌ترین اولویت‌های این نهاد در بخش شبانکاره است.
مرتضی دریائیان اظهار داشت: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور محسوب می‌شوند و باید با تقویت مدارس و افزایش امکانات تحصیلی نسبت به بارور کردن استعدادهای این قشر اهتمام ورزیم.
رئیس اداره آموزش پرورش شبانکاره خاطرنشان کرد: طرح تحول بنیادین موجبات رشد دانش‌آموزان را فراهم کرده و هم‌اکنون همه معلمان و فرهنگیان و دانش‌آموزان رضایت لازم را دارند.
دریاییان تصریح کرد: راه‌اندازی مجتمع‌های آموزشی و همچنین نهضت قرآن‌آموزی با موفقیت در استان بوشهر اجرایی شده و این امر اهمیتی والا دارد.
وی از حضور یک‌هزار و ۵۰۰ دانش‌آموز شبانکاره‌ای در نهضت قرآن‌آموزی خبر داد و گفت: در طرح نهضت حفظ قرآن کریم سهمیه این بخش 515 نفر بود که به دلیل استقبال دانش‌آموزان، یک‌هزار و 500 نفر در این طرح شرکت کرده‌اند. 
این مسئول از هوشمند شدن 15 درصد کلاس‌های درس شبانکاره خبر داد و افزود: از مجموع 100 کلاس درس در بخش شبانکاره فقط 15 کلاس هوشمند هستند.
وی یادآور شد: برای اجرای نظام آموزشی جدید نیز 9 مدرسه در بخش شبانکاره نیاز به توسعه دارد.
رئیس اداره آموزش و پرورش شبانکاره اظهار داشت: هم‌اکنون همه مسئولان برای توسعه و رشد آموزش و پرورش اهتمام دارند و انتظار داریم این روند تداوم یابد.
امام جمعه شبانکاره نیز بیان کرد: امروز ایران اسلامی در مسیر رشد و بالندگی حرکت می‌کند و دشمنان از این وضعیت عصبانی هستند و به همین دلیل به ترور دانشمندان روی آورده است.
حجت‌الاسلام عبدالرسول حمادی افزود: پیشرفت‌های علمی ایران اسلامی در واقع تمام جهان را شگفت‌زده کرده و باید با پرورش استعدادهای دانش‌آموزان نسبت به آباد کردن آینده‌سازان این مرز و بوم اهتمام ورزیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد