ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

تمام مدارس دشتستان به سیستم هوشمند مجهز می‌شوند

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس آموزش و پرورش شهرستان دشتستان در نشست شورای آموزش و پرورش دشتستان ضمن گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش، شورا را بعنوان بازویی توانمند دانست و ضرورت تعامل هر چه بیشتر همه دستگاه‌ها برای پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت را خواستار شد.
عباسعلی اسدی اظهار داشت: توانمندسازی شوراهای آموزش و پرورش موجبات رشد و تعالی این نهاد مقدس را فراهم می‌کند و باید در این راستا تلاش کنیم.
رئیس اداره آموزش و پرورش دشتستان با اشاره به اجرای طرح تحول بنیادین در آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: تمام مدارس شهرستان را به سیستم هوشمند مجهز می‌کنیم و این امر به تدریج در مدارس شهرها و روستاهای این شهرستان عملیاتی می‌شوند.
اسدی تصریح کرد: باید از امکانات و ظرفیت‌های موجود نهایت بهره را ببریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.
وی در ادامه به انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و گفت: حضور باشکوه در انتخابات مجلس نهم مشت محکمی بر دهان ابرقدرت‌هاست و امروز دشمنان برای کمرنگ کردن مشارکت مردم تلاش می‌کنند و تبلیغات بسیار زیادی در این مسیر به راه انداخته‌اند.
این مسئول بیان کرد: وحدت و همدلی و تبعیت از ولایت فقیه مهم‌ترین مسئله در راه موفقیت این نظام است که بحمدالله تاکنون ملت همواره از آرمان‌های نظام دفاع کرده‌اند.
اسدی همچنین با تجلیل از خانواده شهدای فرهنگی افزود: خانواده‌های معظم شهداء پیشگام‌تر از آحاد مردم جامعه بوده‌اند و شهداء امروز برنده میدان هستند و هر چه داریم به برکت این عزیزان است.
وی یادآور شد: دشتستان دارای بیشترین جمعیت دانش‌آموزی است و همه مسئولان این شهرستان باید تلاش خود را برای بهبود وضعیت آموزشی در مدارس تحت پوشش به کار گیرند.
در ادامه سایر مسئولان نیز بر لزوم توجه بیشتر به مشکلات آموزش و پرورش تاکید کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد