ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

کاهش حقوق فرهنگیان بوشهر کذب محض است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بعداز ظهر پنج‌شنبه در نشست شورای آموزش پرورش بخش شبانکاره گفت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و ارزشمند در جامعه است و تقویت این نهاد امری لازم برای توسعه و رشد استان و کشور است.
خلیل رضایی اظهار داشت: کیفیت‌بخشی به سطح تعلیم و تربیت و انجام کارهای پژوهشی و تحقیقاتی در مدارس یک مسئله مهم است که در مدارس استان انجام می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه‌ هوشمندسازی کلاس‌های درس در دستور کار آموزش و پرورش قرار دارد گفت: بر اساس برآوردهای صورت گرفته، برای هوشمندسازی هر کلاس درس 30 میلیون ریال اعتبار نیاز است که انتظار داریم با تلاش مسئولان و اهتمام والدین و افراد خیر انجام شود.
رضایی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت شوراهای آموزش و پرورش اشاره کرد و اذعان داشت: شوراهای آموزش و پرورش نقش بسیار مهمی در رشد و پیشرفت مدارس دارند و تقویت این شوراها در دستور کار قرار دارد.
وی اضافه کرد: مسئولان همواره در این شوراها حضوری تاثیرگذار دارند و نقش شوراها را به خوبی درک کردده‌اند.
رضایی بیان کرد: شورای آموزش پرورش شبانکاره از شوراهای پویا و تاثیرگذار است و این شورا در بین مناطق 17گانه این استان رتبه دوم را کسب کرده است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر به شایعه کاهش حقوق فرهنگیان در استان بوشهر پرداخت و خاطرنشان کرد: این مسئله شایعه است و دامن زدن به شایعات با هدف ایجاد روحیه یاس و ناامیدی بین فرهنگیان برای کاهش مشارکت این قشر در انتخابات انجام می‌شود.
رضایی افزود: طرح این موضوعات از اساس کذب است و فرهنگیان نیز با مشارکت جدی در انتخابات پاسخ آنان را خواهند داد.
وی اظهار داشت: اطمینان داریم در انتخابات مجلس نهم بار دیگر مردم و بویژه فرهنگیان با حضور شکوهمند خود، مشت محکمی به دهان استکبار می‌زنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد