ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

دشمن به انتخابات مجلس نهم خیره شده است

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، امام جمعه آبپخش در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی جمعه آبپخش با سفارش خود و سایر حاضرین به رعایت تقوای الهی که به معنای عمل به واجبات و ترک محرمات است، گفت: اوامر و دستورات الهی و آنچه به آن تعلق گرفته و ما انسان‌ها مامور به انجام آن شده‌ایم مصلحت دنیا و آخرت ما را در پی دارد و قطعا آنچه خداوند ما را از آن نهی کرده نیز تضمین کننده خیر دنیوی و اخروی انسان‌هاست.

حجت‌الاسلام خداداد رضایی با تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت نبی اکرم اسلامی (ص) خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم حضرت محمد (ص) را به عنوان الگویی رفتاری برای ما معرفی کرده و ما باید از اسوه و شیوه زندگی ایشان برای سعادت و سربلندی استفاده کنیم.
رضایی بیان کرد: تمام آیات قرآن کریم تعریف انسان هستند و ذات اقدس الهی در قرآن کریم به تعریف نظری انسان بسنده نکرده و تمام پیامبران و ائمه اطهار (ع) نمونه‌ و الگوهای رفتاری برای انسان‌ها معرفی شده‌اند.
وی تصریح کرد: حضرت محمد (ص) خاتم‌الانبیا و بزرگ‌ترین الگو برای مسلمانان و تمام انسان‌هاست و در تمام ابعاد زندگی اعم از ابعاد فردی و اجتماعی و ... باید از اسوه و شیوه زندگی ایشان پیروی کنیم تا به سعادت، عزت و سربلندی در زندگی دنیوی و اخروی دست یابیم.
رضایی با بیان اینکه الگو بودن پیامبر اکرم (ص) به صورت مطلق بیان شده، تاکید کرد: اسوه و الگو بودن پیامبر (ص) در زندگی انسان‌ها به صورت مطلق بیان شده و اگر می‌خواهیم انسانی شایسته باشیم باید در تمام ابعاد و زوایای زندگی از سیره زندگی ایشان توجه کنیم و آن را مدنظر خود قرار دهیم.
خطیب جمعه آبپخش ادامه داد: خداوند متعال در سوره شوری پیامبر (ص) را به استقامت امر کرده و وقتی ما زندگی نبی‌اکرم (ص) را مطالعه می‌کنیم به این نکته پی می‌بریم که پیامبر اکرم (ص) وقتی در راه احقاق حق گام برداشته مورد آزار و اذیت دشمنان قرار گرفته‌اند و با استقامت در راه هدفشان گام برداشته‌اند و خود پیامبر در این باره می‌فرمایند "هیچ پیامبر مرسلی به اندازه من اذیت نشده است".
رضایی با اشاره به برگزاری انتخابات نهمین دور از مجلس شورای اسلامی در 12 اسفند ماه سال جاری بیان کرد: انتخابات از صحنه‌های حساس حضور مردم در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در ماه‌های اخیر دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی این مهم را مورد هدف خود قرار داده‌اند.
امام جمعه آبپخش تصریح کرد: مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی با حضور و مشارکت پررنگ در انتخابات تجدید عهد و پیمان خود با اهداف آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، امام راحل و فرزند خلف ایشان حضرت امام خامنه‌ای و شهدای گرانقدر این مرز و بوم اسلامی را اعلام می‌دارند.
رضایی با اشاره به وصیتنامه سیاسی الهی معمار کبیر انقلاب اذعان کرد: امام راحل در وصیتنامه سیاسی الهی خود از مردم خواسته‌اند تا همواره در انتخابات شرکت کنند تا هیچ آسیبی به نظام اسلامی وارد نشود و این امر نشان‌دهنده لزوم حضور گسترده مردم در انتخابات است.
وی افزود: حراست و پاسبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی از وظایف همه ما مسلمانان است و در برهه کنونی از زمان که دشمن به انتخابات خیره شده باید با حضور خود دشمن را مایوس کنیم و قطعا حضور مردم در انتخابات حضوری دشمن مایوس‌کن خواهد بود.
خطیب جمعه آبپخش با اشاره بر اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی همیشه تلاش کرده‌اند در صحنه‌های شور و نشاط حضور مردم را کمرنگ کنند، بیان کرد: هر قدر به انتخابات نهمین دوره از مجلس شورای اسلامی نزدیک‌تر می‌شویم فعالیت دشمنان و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی برای کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات زیاد می‌شود و با استفاده از عناوین و شیوه‌های مختلف سعی در دلسرد کردن مردم دارند.
رضایی ادامه داد: مردم باید در این انتخابات سرنوشت‌ساز حضور یابند و با بصیرت، روشن‌بینی و آگاهی نماینده‌ای را انتخاب کنند که شایستگی حضور در جایگاه نمایندگی مردم را داشته باشد.
وی حضور در انتخابات را یکی از وظایف شرعی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و گفت: در وصیتنامه سیاسی الهی امام راحل ویژگی‌هایی برای نماینده صالح و شایسته ذکر شده و همگی ما می‌توانیم با مدنظر قرار دادن این خصایا و ویژگی‌ها شخص اصلح برای حضور در جایگاه نمایندگی ملت را انتخاب کنیم.
امام جمعه آبپخش وظایف مسئولان برگزاری انتخاب را وظایفی سنگین برشمرد و خاطرنشان کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب نیز بارها تاکید کرده‌اند دستگاه‌های برگزار کننده انتخابات وظایفی سنگین بر عهده دارند و باید تلاش کنند تا انتخاباتی سالم، محترم، قانونمند برگزار شود و شاهد حضور حداکثری مردم در آن باشیم.
رضایی با اشاره به اینکه امانت‌داری و قانون‌مداری از مهم‌ترین ویژگی‌هایی است که در انتخابات بر آن تاکید شده و مسئولان اجرایی بر آن باید توجه ویژه داشته باشند، خاطرنشان کرد: در فتنه 88 دشمن سعی کرد وانمود کند انتخابات از مسیر اصولی و قانونمند خود خارج شده که به حول و قوه الهی موفق به این امر نشد.
امام جمعه آبپخش حب اهل ‌بیت (ع) را از ویژگی‌های مسلمانان و شیعیان دانست و بیان داشت: از ویژگی‌های شیعه حب پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) و اهل ‌بیت (ع) است و باید به آن تظاهر کنند و این امر با حضور پرشور ایشان در مراسم عزاداری و سوگواری که در حسینیه‌ها، مساجد و منازل برگزاری می‌شود، تحقق می‌یابد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد