ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

کمک مالی به نمایندگان آبپخش در لیگ‌های استان

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، رئیس اداره ورزش و جوانان آبپخش در نشست با خبرنگاران در آبپخش گف: حمایت از ورزشکاران و بهبود ورزش آبپخش از موارد مهمی است که تربیت‌بدنی آبپحش مورد توجه خود قرار داده و در این راستا گام برداشته است.

ابراهیم درگاهی اظهار داشت: به منظور حمایت از فعالیت‌های ورزشی به ویژه فوتبال آبپخش از مهر ماه سال جاری شاهد ترمیم و بازسازی اماکن و فضاهای ورزشی اداره ورزش و جوانان بوده‌ایم که این امر رضایت ورزشکاران را به دنبال داشته است.
درگاهی عنوان داشت: ورزش موجب نشاط، سرزندگی، طراوت و سلامتی افراد می‌شود و یکی از ضرورت‌هایی است که باید مورد توجه تمام اقشار جامعه قرار گیرد و اداره ورزش و جوانان آبپخش نیز تا سرحد توان در این راستا گام برمی‌دارد و زمینه را برای ورزشکاران هموار می‌سازد.
رئیس اداره ورزش و جوانان آبپخش از کمک‌های مالی این اداره به نمایندگان آبپخش در لیگ فوتبال استان خبر داد و تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که همواره نمایندگان آبپخش در لیگ فوتبال استان بر آن تاکید داشته‌اند مشکلات مالی بوده که در راه ایشان قرار داشته و فعالیت‌های ایشان را با محدودیت‌هایی همراه ساخته و اداره ورزش و جوانان آبپخش با رایزنی‌هایی که داشته در حد امکان در راستای رفع این مشکلات اقدام کرده است.
درگاهی ادامه داد: از مهر ماه سال جاری شاهد کمک 20 میلیون ریالی اداره ورزش و جوانان به تیم پرسپولیس آبپخش بوده‌ایم و تیم‌های فوتبال استقلال و آزادی نیز هر کدام کمک 17 میلیون ریالی این اداره را دریافت کرده‌اند.
این مسئول به هزینه‌کرد 22 میلیون ریالی این اداره برای تعمیرات تجهیزات اماکن ورزشی اشاره کرد و افزود: تعمیرات برق سالن ورزشی امام علی (ع) آبپخش و بالابر این اداره از نیازهای اداره ورزش و جوانان در سال جاری بوده که در نیمه دوم این سال با جذب اعتبارات این مشکلات را برطرف ساخته‌ایم.
رئیس اداره ورزش و جوانان آبپخش عنوان داشت: ترمیم و بازسازی زمین چمن و استادیوم شهدای آبپخش از اقدامات مهم این اداره در سال جاری است که با اعتبار 8 میلیون ریالی و همکاری مسئولان ورزش و جوانان شهرستان و استان تحقق یافته و زمینه را برای رضایت فوتبالیست‌های آبپخشی فراهم آورده است.
درگاهی آبیاری را از مهم‌ترین عوامل در حفظ پویایی زمین چمن ورزشگاه آبپخش دانست و خاطرنشان کرد: اعتبارات 50 میلیون ریالی برای بهسازی سیستم آبیاری زمین چمن ورزشگاه آبپخش جذب شده و در حال دریافت مجوز از آب و فاضلاب استان بوشهر هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد