ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

19 بهمن‌ ماه یادواره 4 شهید روستای بنار آزادگان آبپخش برگزار می‌

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، فرمانده حوزه مقاومت شهید دستغیب آبپخش شامگاه شنبه در نشست هماهنگی برگزاری یادواره شهدای روستای بنار آزادگان آبپخش گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا ضامن حفظ جوانان در برابر هجوم فرهنگی و سیاسی دشمن خواهد بود زیرا نشر ارزش‌هایی نظیر ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان ضروری است.
غلامرضا زارع عنوان کرد: در تمام روستاهای بخش آبپخش تاکنون شاهد برگزاری یادواره شهدا بوده‌ایم و در روستای بنار آزادگان آبپحش نیز در سال جاری شاهد برگزاری یادواره شهدا خواهیم بود.
زارع اذعان کرد: روستای بنار آزادگان از روستاهای بخش آبپخش است و چهار شهید تقدیم انقلاب کرده است که با برنامه‌ریزی بسیج آبپخش در دهه فجر سال جاری یادواره شهدای روستای بنار آزادگان در این روستا برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: در سال جاری تنها یک سهمیه برگزاری یادواره شهدا به آبپخش اختصاص یافته و با توجه به برگزاری یادواره شهدا در تمام روستاهای بخش آبپخش این سهمیه به روستای بنار آزادگان که تاکنون هیچ یادواره شهدایی در آن برگزار نشده بود، اختصاص یافت.
فرمانده حوزه مقاومت شهید دستغیب آبپخش ادامه داد: برنامه‌ریزی خود را برای برگزاری هرچه بهتر این یادواره شهدا انجام داده‌ایم و تمام توان خود را برای حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های والای شهدا به کار می‌گیریم.
زارع تصریح کرد: یادواره شهدای روستای بنار آزادگان 19 بهمن‌ ماه سال جاری با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و مردم شهیدپرور و ولایت‌مدار بخش آبپخش در روستای بنار آزادگان برگزار خواهد شد.
این مسئول با اشاره بر اینکه انجام برنامه‌های فرهنگی در یادواره‌های شهدا از اولویت‌های کاری ماست، بیان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی تاثیر مهمی در بیان و تبیین اهداف و ارزش‌های شهدا و دفاع مقدس دارد و ما با تمام وجود در راستای تحقق این هدف تلاش می‌کنیم.
زارع گفت: امروز دشمنان از راه‌های مختلف برای تضعیف ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب و اسلام تلاش می‌کند و برای کمرنگ کردن معنویت و اخلاق اسلامی سرمایه‌گذاری کرده و در چنین شرایطی باید نسبت به گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اهتمام ورزیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد