ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ندای آبپخش

وبلاگ خبری ائتلاف خبرنگاران آّبپخش-اتاق خبر آبپخش- /ارتباطات مردمی 09361757939(nedayeabpakhsh@yahoo.com)

ترویج فرهنگ شهادت در یاواره شهدا مورد توجه بیشتر قرار گیرد

http://www.pic.iran-forum.ir/images/15uoi5g46x1udnbq7.jpg

به گزارش پایگاه خبری ندای‌آبپخش، بخشدار آبپخش شنبه‌ شب در نشست ستاد یادواره شهدای روستای بنار آزادگان با بیان اینکه برگزاری یادواره شهدا در حقیقت تجلیل از ارزش‌هاست، اظهار داشت: یادواره شهدا یادآور رشادت، ایثارگری، گذشت و فداکاری‌های شهیدان هشت سال دفاع مقدس است و ما مدیون این دلاوری‌ها و قهرمانی‌ها هستیم.
احمد خرم‌روز عنوان داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا فراتر از وظیفه، بلکه یک تکلیف است و باید نسبت به انجام این رسالت مهم اهتمام داشته باشیم چراکه خود این عمل موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه خواهد شد.
خرم‌‌روز اذعان کرد: آشنایی نسل جوان با انگیزه‌ها و اهداف شهدای گرانقدر تأثیر شگرفی در ترویج فرهگ ایثار و شهادت خواهد گذاشت و در بخش آبپخش نیز همه‌ ساله برای این امر مهم تلاش‌هایی صورت می‌گیرد و امسال نیز شاهد برگزاری یادواره شهدای روستای بنار آزادگان از توابع بخش آبپخش خواهیم بود.
بخشدار آبپخش خاطرنشان کرد: انجام فعالیت‌های فرهنگی تاثیر بسزایی در ترویج فرهنگ ایثارگری و شهادت دارد و در برنامه‌ریزی یادواره شهدای روستای بنار آزادگان که در دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در آبپخش برگزار می‌شود باید بر این نکته توجه خاص داشته باشیم و در این راستا اهتمام ورزیم.
خرم‌روز با تاکید بر لزوم توجه به فعالیت‌های فرهنگی در جامعه بیان کرد: یکی از تاکتیک‌هایی که دشمنان و معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال‌های اخیر پیش رو گرفته‌اند تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم است که ما با تلاش در راستای فعالیت‌های فرهنگی می‌توانیم با آن مقابله کنیم.
وی در زمینه اهمیت برگزاری یادواره‌های شهدا به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان کرد: امروز جبهه کفر با تمام قدرت برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بسیج شده، بنابراین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و همراه کردن نسل سوم کشور با افکار شهیدان یک وظیفه همگانی است.
این مسئول ولایت‌مداری و حرکت در مسیر اهداف و آرمان‌های شهدای انقلاب و دفاع مقدس و معمار کبیر انقلاب را عامل مهم پیروزی در مقابل دنیای کفر و استکبار دانست و عنوان کرد: امروزه مقابله با تهدیدات نرم دشمنان انقلاب اسلامی از وظایف ماست که به منظور مقابله با این تهدیدات باید مجهز به فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت و ولایت‌مداری باشیم.
بخشدار آبپخش تاکید کرد: شهدا زمان جنگ برای دفاع از دین و میهن اسلامی وارد شدند و با پاسخ مثبت به ندای امام (ره) اوج دلدادگی خود را به ولایت نشان دادند و ما نیز امروز وظیفه داریم با لبیک به رهنمود‌های رهبر و مقتدایمان امام خامنه‌ای در مقابل دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده و از این میهن و مرز و بوم دفاع کنیم.
بخشدار آبپخش گفت: با برگزاری یادواره چهار شهید والامقام روستای بنار آزادگان در تمام روستاهای بخش شاهد برگزاری یادواره شهدا بوده‌ایم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد